شهنازی: تلاش کرده‌ایم سوءتفاهم‌های گذشته ایجاد نشود/ درباره انتخابات سال آینده کمیته صحبت نکردیم

13:46 - 23 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۸۱۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: تلاش کرده‌ایم به صورت تفاهمی حرکت کنیم تا سوءتفاهم‌های گذشته ایجاد نشود.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، شاهرخ شهنازی در پایان مجمع عمومی کمیته ملی المپیک که امروز (دوشنبه) برگزار شد، در پاسخ به این سؤال که چرا خبرنگاران اجازه ورود به مجمع را نداشتند، اظهار داشت: هیچ موضوع پنهانی نداریم. مجمع امروز یک مجمع عادی بود که روال آن از پیش تعیین شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا درباره انتخابات سال آینده کمیته ملی المپیک در مجمع امروز صحبت شد یا خیر، گفت: هیچ صحبتی در این باره صورت نگرفت. این موضوع در دستور جلسه قرار نداشت.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره بررسی اساسنامه تصریح کرد: کار اساسنامه در یک فضای تعاملی خوب بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش جلو می‌رود. حضور 2 معاون وزیر ورزش هم به این خاطر است که ابهامی وجود نداشته باشد. موضوع اساسنامه قطعاً تا پیش از برگزاری انتخابات حل و فصل می‌شود.

شهنازی در پاسخ به این سؤال که آیا اعضای مجمع اعتراضی به مسائل مختلف داشتند یا خیر، گفت: اعضای مجمع در خصوص تقسیم بودجه پیشنهاداتی داشتند و ما هم روند تخصیص را به آنها توضیح دادیم. این موضوع برای برخی از آنها مشخص نبود که امروز روشن شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شکل جدید اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک از زمان حضور سلطانی‌فر در وزارت ورزش فعال شده و ما تلاش کرده‌ایم به صورت تفاهمی حرکت کنیم تا سوءتفاهم‌های گذشته ایجاد نشود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *