رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بهبود روابط مسکو-واشنگتن در هاله‌ای از ابهام

16:30 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۴۷۲
«دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین از عملکرد دو ماهه نخست دولت ترامپ در راستای بهبود روابط دوجانبه مسکو -واشنگتن ابراز سرخوردگی کرد.
ابراز سرخوردگی کرملین از عملکرد دولت ترامپ در راستای روابط دوجانبه مسکو-واشنگتن
به گزارش گروه بین‌الملل ، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین از عملکرد دو ماهه نخست دولت ترامپ در راستای بهبود روابط دوجانبه مسکو واشنگتن ابراز سرخوردگی کرد.

دونالد ترامپ در دوران میارزات انتخاباتی با لحن ستایش آمیز درباره «ولادیمیر پوتین» سخن گفته و خواستار بهبود روابط میان مسکو و واشنگتن شده بود اما دیمیتری پسکوف اعلام کرد که تاکنون نشانی از پیشرفت در راستای رسیدن به این هدف در دولت ترامپ دیده نشده است.

پسکوف در مصاحبه روز یکشنبه خود با شبکه خبری سی.ان.ان گفت: متأسفانه ما به درستی نمی‌دانیم که مذاکرات در زمینه روابط دو جانبه چه زمانی انجام خواهد گرفت.

اضهارات تیم انتخاباتی دونالد ترامپ در زمان مبارزات انتخاباتی باعث به وجود آمدن گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر لغو تحریم‌های روسیه به وسیله دولت ترامپ شده بود اما پسکوف در این باره گفت: روسیه هیچ زمان این امر را در دستور کار قرار نداده است.

دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین پیش از این با یکدیگر گفتگوی تلفنی داشته و در این گفتوهای تلفنی درباره بهبود روابط دوجانبه نیز سخن به میان آمده است.

علاوه بر این گزارش‌هایی نیز مبنی بر احتمال دیدار ترامپ و پوتین در آینده نزدیک نیز منتشر شده است.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *