رحمتی: به قهرمانی لیگ نیم‌نگاهی داریم/ فردا حرف‌هایمان را می‌زنیم

16:12 - 22 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۴۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: شناخت کافی از تیم‌های ازبکستانی داریم و می‌دانیم که تیم‌های قدرتی هستند.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، مهدی رحمتی در نشست خبری قبل از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل تیم لوکوموتیو ازبکستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در سال‌های گذشته همواره با تیم‌های ازبکستانی هم‌گروه بودیم و شناخت کافی از آنها داریم. می‌دانیم که ازبکستانی‌ها که تیم‌های قدرتی و قدرتمندی هستند.
 
وی ادامه داد: تیم‌های ازبکستانی تکیه بر قدرت بدنی و کار تیمی دارند. ما لوکوموتیو را آنالیز کرده‌ایم. امیدوارم پیش از سال جدید عید خوبی به هواداران بدهیم.
 
کاپیتان استقلال افزود: هواداران ما شرایط را به خوبی درک می‌کنند. ما در ابتدای فصل نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، اما رفته رفته خودمان را بالا کشیدیم و توانستیم به رده سوم جدول رده‌بندی برسیم. اگر عدالت رعایت می‌شد ما الان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر ایران بودیم. الان هم می‌توانیم خودمان را به رده‌های بالاتر برسانیم، چون فاصله زیادی با تیم دوم جدول نداریم.
 
رحمتی تصریح کرد: ما همچنین نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم و حالا هم که در کوران لیگ قهرمانان آسیا هستیم امیدوارم هواداران همچنان به حمایت‌شان از ما ادامه دهند و به حواشی توجه نکنند. ما پیش از این بازی تصمیم گرفتیم که تا پایان دیدار مقابل لوکوموتیو صحبتی انجام ندهیم.
 
وی در پایان گفت: از تمام اطلاعات پشت پرده خبر داریم و فردا پس از اینکه با حمایت 100 هزار نفری هواداران‌مان بازی را بردیم به همه آنها اشاره می‌کنیم. نه من بلکه همه بازیکنان فردا پس از بازی همه مسائل چند وقت پیش را بازگو خواهیم کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *