لایق: مسئولان استان خوزستان به تعهدات خود عمل نکرده‌اند

12:40 - 21 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۸۸۱۴
دبیر فدراسیون کشتی گفت: مسئولان استانی خوزستان هنوز به تعهدات خود در زمینه برگزاری جام جهانی آبادان عمل نکرده‌اند.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی رضا لایق درباره میزبانی آبادان از جام جهانی کشتی فرنگی اظهار داشت: تمایل فدراسیون، میزبانی آبادان در جام جهانی کشتی فرنگی است اما علیرغم مذاکرات فراوان، مسئولان استان خوزستان به تعهدات خود در زمینه این رقابت‌ها عمل نکرده‌اند و ما تا امشب (شنبه) در مورد میزبانی جام جهانی باید تصمیم‌گیری کنیم.

وی در مورد عمل جراحی رضا یزدانی در آلمان و اقدامات فدراسیون کشتی در این زمینه گفت: فدراسیون هزینه‌های رفت و برگشت وی و دیگر هزینه عمل جراحی یزدانی را پرداخت کرده و کنار این قهرمان کشتی ایران بوده و خواهد بود.

دبیر فدراسیون کشتی درباره برخی اعتراض‌ها در مورد انتخاب ورزشکار برتر در برنامه «سه ستاره» شبکه سوم سیما تصریح کرد: بهتر بود دوستان تمامی مدال‌آوران المپیک شامل مدال‌آوران طلا، نقره و برنز را میان کاندیداها قرار می‌دادند. به هر حال امثال قاسم رضایی و سعید عبدولی در کشتی فرنگی و حسن رحیمی در کشتی آزاد، مهره‌های ارزشمندی هستند که سال‌ها برای کشتی کسب افتخار کرده‌اند و ما باید از این نظر دست مردم را باز می گذاشتیم.

وی در مورد برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در تیر گفت: سمینار رؤسای هیئت‌های کشتی به عنوان اکثریت اعضای مجمع فدراسیون به دلیل در پیش بودن بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا، تصمیم گرفته که مسابقات انتخابی تیم‌های ملی، در تیر برگزار شود و شورای فنی تیم‌های ملی این موضوع را عملیاتی خواهد کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *