جنگ ستارگان، امید تازه ای برای سینمای هالیوود+عکس

20:30 - 18 فروردين 1396
کد خبر: ۲۸۷۹۲۳
وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، وب سایت Imdb طی سالیان گذشته تمامی فیلم های به نمایش در آمده در جهان را به داوری مخاطبان قرار داده و بر همین اساس بهترین و شاید بهتر بگوییم محبوب ترین های سینمای جهان در طول تاریخ را رتبه بندی کرده است.
 
جنگ ستارگان (امید تازه) به عنوان هجدهمین فیلم محبوب از سوی کاربران وبسایت آی ام دی بی انتخاب شده و دومین نسخه از این فیلم است که در بالای جدول قرار دارد.
 
 جنگ ستارگان
 
قسمت چهارم جنگ ستارگان با صحنه ای شروع می شود که فرمانده ی خبیث Darth Vader در حال سوار کردن اسیران شورشی بر روی یک کشتی می باشد.
 
سپس داستان زندگی یک پسر روستایی ساده به نام Luke Skywalker و دوستان جدیدش یعنی Han Solo ،Chewbacca ،Ben Kenobi ،C-۳PO و R۲-D۲ را دنبال می کند که سعی به نجات فرمانده ی شورشیان به نام Princess Leia، از دست امپراطوری را دارند. آن ها بالاخره تصمیم خود را می گیرند و توسط کشتی فضایی Ace به خطرناک ترین و قوی ترین اسلحه ی امپراطوری، Death Star حمله می کنند.
 
 جنگ ستارگان، امید تازه
 
 این فیلم در رشته های بهترین طراحی صحنه، بهترین طراحی لباس، بهترین جلوه های ویژه، بهترین تدوین، بهترین موسیقی متن، بهترین صدا برداری، بهترین صدا گذاری موفق به کسب اسکار شده است.
 
نویسندگی و کارگردانی این نسخه را جرج لوکاس بر عهده داشته و مارک همیل، هریسون فورد و کری فیشر در ان به ایفای نقش پرداخته اند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *