874كيلو مواد مخدر در استان فارس کشف شد

14:28 - 14 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۶۱۸۲
فرمانده انتظامی استان فارس از توقيف 6 دستگاه خودرو و كشف 874 كيلو و 250 گرم مواد مخدر در سطح استان خبر داد.
کشف مواد مخدر در فارسبه گزارش گروه جامعه ،سردار احمد علی گودرزی، گفت: در راستای اخبار و اطلاعات كسب شده مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 405 مقادیری مواد مخدر را از طریق جاده مروارید به سمت شهرستان داراب حمل كنند، موضوع به صورت ویژه در دستور كار قرار گرفته و اکیپی از ماموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با ایجاد ایست و بازرسی و كنترل خودروهای عبوری موفق شدند خودرو پژو 405 را توقیف و در بازرسی از آن 436 كیلو و 420 گرم مواد مخدر از نوع حشیش كشف كنند.

فرمانده انتظامی استان گفت: همچنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لارستان هنگام کنترل جاده مواصلاتی بندرعباس- لارستان، به یک دستگاه كامیون كشنده ولوو كه در حال حركت بود مظنون و خودرو را متوقف كردند.

گودرزی با بیان اینكه در بازرسی از این خودرو 375 كیلوگرم تریاك كشف شد، افزود: در این رابطه یك نفر دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح كرد: ماموران پاسگاه انتظامی دوگان در شهرستان فسا، ضمن توقیف یك دستگاه خودرو زانتیا در اطراف روستای زنگنه، 39 كیلو و 500 گرم تریاك كشف كردند.

وی ادامه داد: در یك عملیات دیگر، مأموران انتظامی شهرستان لامرد پس از كسب خبر و کنترل و بازرسی خودروهای عبوری، به دو دستگاه خودرو زانتیا(اسكورت) و پژو 405حامل موادمخدر مظنون و آن ها را متوقف كه در بازرسی از خودرو پژو 405 مقدار 19 كیلو و 830 گرم تریاك كشف و چهار نفر متهم دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان كرد: در عملیاتی دیگر نیز ماموران انتظامی شهرستان جهرم یك دستگاه خودرو پراید را در جاده كمربندی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن 3 كیلو و 500 گرم مواد مخدركشف كردند.

گودرزی تأكید كرد: برخورد با پدیده شوم مواد مخدر و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور كار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.
انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *