سایپا بازی را لوث کرد/ تیم‌های بزرگ دنیا هم روز آخر قهرمان می‌شوند

9:26 - 14 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۹۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: بازیکنان سایپا با وقت‌کشی های متعدد، بازی را لوث کردند.
محمد ایرانپوریان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص تساوی تیمش مقابل تیم فوتبال سایپا در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: پیروزی حق تراکتورسازی بود اما سایپا با وقت‌کشی‌های متعدد به نوعی بازی را لوث کرد.

وی ادامه داد: با وجود وقت‌کشی‌هایی که سایپا انجام داد، باز هم ما بهتر از سایپا بودیم و اگر از موقعیت‎های‌مان به خوبی استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم 3 امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با شانس قهرمانی تیمش گفت: ما به هیچ وجه از قهرمانی ناامید نیستیم، حتی احتمال دارد که تیم‌های بزرگ دنیا هم در روزهای آخر عنوان قهرمانی را کسب کنند. دست تک‌تک هواداران تراکتورسازی را می‌بوسم که با حضور در ورزشگاه از تیم حمایت کردند.

ایرانپوریان در مورد حواشی پایان بازی و درگیری حامد لک، دروازه‌بان سایپا با بازیکنان تراکتورسازی تصریح کرد: نمی‌خواهم در رابطه با این مسئله صحبت کنم. همه رسانه‌ها به خوبی می‌دانند که شهرام گودرزی، بازیکن بدون حاشیه‌ای است و اتفاقاتی که رخ داد، گویای همه چیز است.

وی در پایان اشاره‌ای به 3 کارته شدنش داشت و خاطرنشان کرد: سعی کردم که در این دیدار کارت زرد دریافت نکنم اما به هرحالی اتفاقی بود که رخ داد. امیدوارم تیمم در دیدار با فولاد خوزستان بتواند نتیجه لازم را کسب کند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *