تلاش استان مازندران برای رسیدن به قطب نمایشگاهی کشور

21:00 - 10 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۵۰۴۹
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان مازندران گفت: در تلاش هستیم مزیت گردشگری استان مازندران را تقویت و این استان را به قطب نمایشگاه کشور تبدیل کنیم.
محمد محدپور عمران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد ، در خصوص صنعت گردشگری گفت:موضوع گردشگری امری مهم است که باید جدی گرفته شود و ایران جزء10کشور تاریخی دنیاست که باید با توجه به جغرافیا، فرهنگ، تاریخ، رسوم و جذابیت های مختلف استان تلاش شود صنعت گردشگری را رونق دهیم.

محدپور عمران افزود: فعالان اقتصادی در دنیا ثابت کردند که این صنعت موجب رشد اقتصاد در هر جامعه ای می شود و ما نیز تلاش کردیم در استان مازنداران فضا را برای توسعه این امر فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مسائل اقتصادی جامعه حل نشده باشد توسعه گردشگری به تعویق می افتد که باید توسعه این صنعت همراه با اشتغال باشد.

محمدپور با اشاره به اهمیت تلفیق گردشگری و تجارت گفت: در حوزه تلفیق و اجرای این امر نیز مجوزها صادر و هر جا صنعت مزاحم گردشگری بود عقب نشینی کردیم و هرجا نیاز بود مانند طرح اسپهبد خورشید جابجا می کنیم.

محمدپور بیان داشت: مازندران توانمندی قطب نمایشگاه کشور و بین المللی را دارد و صنعت،معدن تجارت آماده سرمایه گذاری در این زمینه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *