تصادف مرگبار پژو 405 با یک دستگاه تریلر در خیابان دماوند/ یک نفر کشته و چهار نفر زخمی شدند

8:04 - 03 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۱۵۴
سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد مرگبار یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه تریلر خبر داد.

تصادف مرگبار پژو 405 با یک دستگاه تریلر در خیابان دماوندسید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه ، گفت: ساعت 41 دقیقه بامداد برخورد یک دستگاه خودروی پژو 405 با یک تریلر به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: نیروهای دو ایستگاه سازمان آتش نشانی با امکانات لازم به محل اعزام و اقدامات خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص محل حادثه اظهار کرد: این حادثه در شرق به غرب خیابان دماوند مقابل اتحاد اتفاق افتاد و خودروی پژو 405 با تریلری که در حال دور زدن از یک دور برگردان بود به شدت برخورد کرد.

ملکی ادامه داد: تریلر حامل بار سرامیک بوده است و راننده پژو405 با سرعت بالایی که داشته است با این خودرو برخورد و این حادثه را رقم زده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از محبوس شدن 5 سرنشین خودرو پژو 405 در این حادثه خبر داد و اظهار کرد: 5 سرنشین خودرو زمانی که آتش نشانها به محل اعزام شدند در دورن خودرو محبوس مانده و آتش نشانها با تجهیزات کامل اقدام به برش خودرو جهت خارج کردن این سرنشینان کردند.

وی از مرگ راننده پژو 405 در این حادثه خبر داد و گفت: متاسفانه پس از خارج کردن 5 سرنشین خودرو 405 مشخص شد که راننده در این حادثه در دم جان باخته و 4 سرنشین دیگر نیز به شدت مصدوم شدند.

ملکی با بیان اینکه عملیات آتش نشانها ساعت 1:50 بامداد به اتمام رسید خاطر نشان کرد: آتش نشانها پس از این ایمن سازی محل و خروج خودروها محل حادثه را تحویل عوامل پلیس دادند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *