رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استکبار می‌داند که با فرهنگ می‌تواند در جوانان نفود کند

19:37 - 26 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۹۹۱
رئیس ستاد دهه غدیر کشور گفت: جوانان به فرهنگسازی توجه ویژه داشته باشند.
به گزارش گروه جامعه ؛ آیت الله «محمود نظری» در بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های مازندران در  غرفه ایسنا با بیان این‌که همه دغدغه‌هایمان در راستای فرهنگ است، اظهار کرد: اگر امروز به‌دنبال ایجاد آرامش هستیم باید به فرهنگ توجه ویژه‌ای کرد.

وی تصریح کرد: نقش دانشگاه، دانشجویان و جوانان در فرهنگ‌سازی بسیار مهم است و هر چه در این زمینه بیشتر ورود شود دریچه‌ای جدید را در راستای فرهنگسازی جوانان ایجاد می‌کنیم.

نظری تبعیت از فرهنگ‌های مناسب با دین را برای جوانان امری ضروری دانست و خاطرنشان کرد: دینی که با خواندن آغاز شود مبنای علمی دارد.

وی با بیان این‌که رسانه نقش مهمی در میان مردم دارد، افزود: رسانه‌ها به‌عنوان متولیان مردم در عرصه اطلاع‌رسانی باید دغدغه فرهنگ داشته باشند چرا که در جامعه‌ای که نادانی حکمفرما باشد پیشرفت محقق نمی‌شود.

این کارشناس دینی افزود: با وجود ادیان و مذاهب کامل، به دلیل شبهات هنوز نتوانستیم جوانان را به این امر خوبی هدایت کنیم و نقش خبرگزاری‌ها در این میان برکسی پوشیده نیست.

وی با بیان این‌که باید برای فرهنگسازی تلاش کرد و اقشار مختلف باید بدون لجاجت این امر را بپذیرند، یادآور شد: استکبار می‌داند با فرهنگ می‌تواند در جوانان نفود کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *