افتتاح پارک بازی کودک در سالن ملاقات اداره زندان مرکزی اردبیل + عکس

12:28 - 26 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۷۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پارک بازی کودکان در سالن ملاقات زندان مرکزی اردبیل با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اردبیل افتتاح شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها،پارک بازی کودکان در سالن ملاقات زندان مرکزی اردبیل با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اردبیل افتتاح شد.

مدیر زندان مرکزی اردبیل با اعلام گفت:  پارک بازی کودکان در محل سالن ملاقات حضوری زندان مرکزی اردبیل با همکاری مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و زندان مرکزی اردبیل ایجاد و افتتاح شد.

افتتاح پارک بازی کودک در سالن ملاقات اداره زندان مرکزی اردبیل

وی با ضروری برشمردن احداث این مکان گفت: تنها کسی که باید در مقابل جرمی که مرتکب شده جزای متناسب مندرج در قانون را ببیند شخص مجرم است و نباید خانواده و فرزندان وی بدین واسطه مورد هتک کرامت و حقوق شهروندی قرار گیرند . احداث این مکان در جهت تکریم انسانی و اسلامی خانواده های مددجویان و جدا کردن ذهنیت فرزندان زندانیان از فضای سنگین زندان است.

مدیر زندان اردبیل اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند کتابخوانی، قصه گویی، نقاشی و بازیها و سرگرمی‌های علمی در این مکان توسط کارشناسان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را از برنامه ریزی های اجرایی برای پارک کودک سالن ملاقات حضوری زندان اردبیل برشمرد و از همکاری صمیمانه و مساعدت همه جانبه مدیر کل زندان‌ها و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای احداث این مکان فرهنگی و تجهیز آن تشکر کرد.

افتتاح پارک بازی کودک در سالن ملاقات اداره زندان مرکزی اردبیل

در آئین افتتاح پارک کودک سالن ملاقات زندان اردبیل معاون اداری مالی اداره کل زندان‌های استان اردبیل از مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خواست تا در ادامه این روند همکاری مثبت و سازنده برای تکمیل فرایند اصلاحی و تربیتی کانون اصلاح و تربیت استان همکاری کنند که مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اعزام مشاور و کتابخانه سیار به کانون اصلاح و تربیت اردبیل قول مساعد دادند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *