چینی: گل دوم پرسپولیس خطا بود/ هر زمان که شکست خورده‌ایم قبول کرده‌ایم!

18:40 - 24 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۱۲۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: هر زمان که شکست خورده‌ایم قبول کرده‌ایم و هر زمان که به پیروزی رسیده‌ایم مراعات حریفانمان را کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، علی چینی پس از پیروزی 3 بر 2 مقابل پرسپولیس در دربی 84 اظهار داشت: ابتدای بازی غافلگیر شدیم اما می‌دانستیم که بازیکنانمان خیلی زود خودشان را پیدا می‌کنند و به بازی برمی‌گردند.

وی ادامه داد: نقاط قوت و ضعف پرسپولیس را می‌دانستیم و به خوبی آنها را آنالیز کرده بودیم. بازیکنان هم به خوبی نکات تاکتیکی را پیاده کردند و به پیروزی دلچسبی رسیدیم.

مربی استقلال درباره جنجال تکراری مهدی رحمتی و اینکه این مسابقه هم نزدیک بود مانند بازی با تراکتورسازی به دلیل این رفتار به ضرر استقلال تمام شود، گفت: در تیم ما چنین مسائلی وجود ندارد. هر زمان که شکست خورده‌ایم قبول کرده‌ایم و هر زمان که به پیروزی رسیده‌ایم مراعات حریفانمان را کرده‌ایم. اما متأسفانه امروز بازیکنان پرسپولیس که شاگردان ما در تیم امید و نفت بودند، رفتار خوبی نداشتند. می‌دانیم که این شکست برای پرسپولیس سنگین بود اما دوست دارم رفاقت‌ها پابرجا بماند.

چینی ادامه داد: ما هم احساس کردیم که گل دوم خطا بود اما پرسپولیسی‌ها روی رحمتی حمله کردند. این اتفاقات نباید در فوتبال ما بیفتد.

مربی استقلال درباره نفع استقلال از تعویض‌های برانکو گفت: ما شناخت کاملی از پرسپولیس داشتیم و چندین بازی آنها را آنالیز کرده بودیم؛ تعویض‌ها و ایده‌های برانکو را می‌دانستیم. آنها خوب و با نظم بازی می‌کنند اما تفکرات هر مربی مربوط به خودش است و ما نمی‌توانیم در این باره صحبت کنیم. ما تنها کار خودمان را انجام دادیم و هدفمان از این بازی مشخص بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *