رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مهدی محمدی:به چادر آن نازدانه و ایمان راسخ پدر، در این بیداد هرهری مسلکی عشق می ورزیم

10:43 - 22 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۹۹۸
مهدی محمدی در واکنش به حضور سید محمود رضوی تهیه کننده ماجرای نیمروز به همراه دخترش به روی سن نوشت: به چادر آن نازدانه و ایمان راسخ پدر، در این بیداد هرهری مسلکی عشق می ورزیم.
در پی برگزیده شدن فیلم ماجرای نیمروز از نگاه تماشاگران در جشنواره فجر سید محمود رضوی تهیه کننده این فیلم روی سن با دخترش حاضر شد و مهدی محمدی در واکنش به حجاب دختر محمود رضوی در اینستاگرام خود نوشت: به چادر آن نازدانه و ایمان راسخ پدر، در این بیداد هرهری مسلکی عشق می ورزیم.

مهدی محمدی:به چادر آن نازدانه و ایمان راسخ پدر، در این بیداد هرهری مسلکی عشق می ورزیم
/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


یک ایرانی متعصب
|
-
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
با سلام من زیباترین صحنه در در آخرین شب جشنوره 35 فجر که با هنرنمایی دختر کوچولو و زیبای آقای رضوی با آن چادر ملی اش کام ما را شیرین کرد و وه چه زیبا بود آخر برنامه جشنواره 35 فجر مرحبا بر پدر و مادر این نازدانه که بعضی از باصطلاح هنرپیشه های بانوو آقا که با ظاهری نازیبا عفاف و حجاب را در جامعه به سخره گرفته اند از این نازدانه پوشش زیبا را یاد بگیرند شاید در آینده شاهد حجاب و پوشش های بهتری از بعضی خانم ها و آقایان هنرپیشه در جشنواره ها و همایش های مختلف باشیم زیرا که ظاهری ساده و زیبا بهتر از ظاهری مغایر با ارزش های اصیل جامعه اسلامی در تضاد است می باشد والسلام
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *