بازدید رئیس سازمان قضایی خراسان جنوبی از گروه پنجم هوافضای سپاه

3:45 - 20 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۹۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان خراسان جنوبی از گروه پنجم هوافضای سپاه بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، علی ناصری در جمع کارکنان این یگان، سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر را تبریک گفت و اظهار داشت: خوشبختانه موفقیت روز افزون ما در موضوع امنیت، نشان از بیداری و هوشیاری و مجهز بودن به علم روز و تجهیزات پیشرفته داخلی در نیروهای مسلح است.

وی گفت: در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر دستگاه‌های نظامی و انتظامی افرادی مومن و معتقد و انقلابی خدمت می کنند و به فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشور هم نبود و این خود حکایت از همین موضوع دارد.

رئیس سازمان قضایی استان در ادامه، ضمن اشاره به مصادیق نفوذ اظهار داشت: خطر نفوذ چه فرهنگی و چه اقتصادی، به فرموده مقام معظم رهبری از خطر جنگ نظامی بالاتر است چون پیامد نفوذ، استحاله از داخل است.

وی تأکید کرد: توجه به نفوذ و جنگ نرم در شرایط کنونی سرلوحه کار قرار گیرد لکن این موضوع نباید مانع از پیشرفت‌های ما در صحنه نظامی شود.

علی ناصری، به کارگیری جوانان را در نیروهای مسلح بسیار مهم و حیاتی دانست و اظهار داشت: جوان به روز، بصیر و خطرپذیر است لکن در کنار این موضوع استفاده از تجربه را هم نباید فراموش کرد که این امر نیازمند حرکت بزرگان در کنار جوانان است.

در پایان، فرمانده گروه پنجم فاطمیون هوافضای سپاه درباره ماموریت‌های این یگان توضیحات مبسوطی ارائه داد سپس رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان از قسمت های مختلف این گروه بازدید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *