نظم و انضباط در حوزه مالی، اساس کار اداری است

21:30 - 13 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۸۲۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ذوالفعلی نژاد گفت: در حوزه مالی، انضباط همواره اساسی ترین قسمت کار بوده که در کنار دو عنصر دقت و سرعت اداره امور را با کیفیت تر می‌کند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، مدیرکل زندان های استان یزد در نشستی با حضور مسئولین و کارشناسان مالی زندان های استان یزد گفت: نظم و انضباط در حوزه مالی، اساس کار اداری است.

رضا ذوالفعلی نژاد گفت: در حوزه مالی، انضباط همواره اساسی ترین قسمت کار بوده که در کنار دو عنصر دقت و سرعت اداره امور را با کیفیت تر می کند.

وی بر رعایت نظم و انضباط در امورات مالی تاکید کرد و افزود: بسیاری از امورات اداری وابسته به دقت مالی است چراکه بسیاری از اقدامات و فعالیت های اداری نیازمند حمایت ها و اقدامات به موقع مالی است.

ذوالفعلی نژاد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره حمایت از تولید ملی گفت: کارپردازان باید خرید اجناس ایرانی را در اولویت قرار داده و به منظور حمایت از تولید کنندگان وطنی و کالای ایرانی، از اجناس با کیفیت داخلی حمایت کنند.

مدیرکل زندان های استان یزد مدیریت مسائل مالی را مهم دانست و گفت: سیستم های انبارداری باید به روز باشد و از نرم افزارهای جدید برای نگهداری اموال انبار به بهترین شکل استفاده شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی و اعتباری دستگاه های اجرایی گفت: درخواست و هزینه ها باید بر اساس نیازها و واقعی باشد و افرادی که در کاهش هزینه ها و صرفه جویی تلاش می کنند مورد تقدیر قرار گیرند.

در ابتدای این نشست نیز محمد سلیمی فرد معاون مالی اداره کل زندان های استان به ارائه گزارشی از اقدامات مالی توسط این اداره کل پرداخت و سپس مسئولین و کارشناسان حوزه مالی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *