تبریک چهره های سیاسی به مناسبت سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى+عکس

12:06 - 13 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۴۵۸۷
برخی از چهره های سیاسی با انتشار پیامی در اینستاگرام خود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب را تبریک گفتند.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، برخی از چهره های سیاسی با انتشار پیامی در اینستاگرام خود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب را تبریک گفتند.



تبریک اینستاگرامی چهره های سیاسی به مناسبت سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى+عکس

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی/ وزیر بهداشت

به انقلاب برگردیم
امروز دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شد؛ این دهه برای آنها که دوران انقلاب را به یاد دارند، سرشار از خاطرات تلخ و شیرینی است که شاید در تاریخ این کشور دیگر تکرار نشود. روزهایی که می‌شد همدلی و همبستگی را در اوج خود به تماشا نشست و فداکاری سکه رایج زندگی بود.

انقلاب اسلامی در چنان دورانی و بر پایه از خودگذشتگی ملتی به‌پاخاسته و از جان گذشته محقق شد و مردم برای حفظ این موهبت الهی و گذر از هر بزنگاهش، هزینه‌هایی بس سنگین پرداختند. پس امروز و هر روز وظیفه همه ما، مراقبت و محافظت از درخت تناوری است که بهترین‌های این آب و خاک، جان شیرین را برای به‌ثمر نشاندنش فدا کردند.

اما اگر بعد از سی و هشت سال هنوز نتوانسته‌ایم اهداف بلند انقلاب را به‌طور کامل محقق سازیم، باور کنیم لازم است همه ما و خصوصا گروه‌ها و احزاب از چپ و راست، به آسیب شناسی رفتار خود بپردازیم.

باید بفهمیم، کجا راه را اشتباه رفته‌ایم و چگونه باید مسیرمان را اصلاح کنیم. باید به دور از سیاست زدگی و منفعت‌طلبی یک بار دیگر به روزهای پیروزی انقلاب برگردیم؛ اخلاص را محور کارهای‌مان قرار دهیم و با عشق به مردم، برای خدمت خالصانه به هموطنان و سربلندی ایران عزیز تلاش کنیم.

تبریک اینستاگرامی چهره های سیاسی به مناسبت سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى+عکس

مرتضی طلایی/نايب رييس شوراى اسلامى شهر تهران

از بشارت «جاء الحق» و «زهق الباطل» ... قسم به شب پوشیده! که روز خواهد درخشید و بهاری ترین روز هستی ، بر صحیفه‏ ی شب تار و طولانی ، مُهر پایان خواهد زد..
دنیا می گذرد.....
این مائیم که رهگذریم!
پس درهر طلوع وغروب،
زندگی را احساس کن،
#مهربان باشیم!
شاید فردایی نباشد
شاید باشد و
ما نباشیم....
یاد وخاطره شهدای انقلاب وامام شهیدان گرامی
سلام و احترام...
فرارسیدن دهه_مبارک_فجر مبارک باد...
التماس دعامرتضي_طلايي

تبریک اینستاگرامی چهره های سیاسی به مناسبت سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى+عکس

محمدرضا عارف/ نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس فراکسیون امید

بخشى از يادداشت بنده به مناسبت ايام سالگرد پيروزى انقلاب شكوهمند اسلامى. متن كامل اين يادداشت در سايت شخصى به آدرس (DrAref.ir) قابل دسترسى مى باشد.
--
سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران فرصتی است تا به بازخوانی دستاوردهای این انقلاب ارزشی و مردمی بپردازیم. به نظرم انقلاب مبدأ تحول برای نظام، جامعه و همه مردم ما بوده است. انقلاب اسلامی ایران واقعه بزرگی در نه ایران بلکه در منطقه و حتی در جهان بود. ملت بزرگوار ایران برای گذر از وضع ناگوار دوران رژیم پهلوی و رسیدن به وضعیت مطلوب قیام کرد آن هم با دستهای خالی ولی با هدایت معنوی امام عزیزمان که با رهبری بی نظیر خود مدیریت انقلاب را بر عهده داشتند. انقلاب اسلامی ایران برای رهایی انسان و برای برداشتن قیدها و زنجیرها و برای حرمت نهادن به آزادی‌های فردی و برای از بین بردن استبداد و وابستگی به بیگانه و عوامل عقب ماندگی کشور صورت گرفت. انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب آزاد کننده بود و این آزادی باید در همه عرصه‌ها باشد به همین دلیل در نظام جمهوری اسلامی، رأی، آزادی، حرمت مردم و عدالت باید جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.
امسال در حالی سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم که دو شخصیت طراز اول انقلاب یعنی آیت الله هاشمی رفسنجانی و آیت الله موسوی اردبیلی در میان ما نیستند و مطمئناً پر کردن خلأ وجودی آن بزرگواران بسیار سخت است. تکریم بزرگان انقلاب وظیفه همه مردم و مسئولین است و کسانیکه دانسته یا ندانسته به شخصیت‌های برجسته نظام چه آنها که در قید حیات هستند و چه کسانیکه در میان ما نیستند و مورد محبت مردم قرار دارند اهانت می‌کنند بدانند که عملشان مصداق خاک پاشیدن بر روی خورشید است و جایگاه این شخصیتها نزد مردم مطمئناً ارتقاء پیدا خواهد کرد.
در دهه پنجم انقلاب باید بیش از گذشته قدر انقلاب را بدانیم و به یاد بیاوریم که رمز توفیق ما در صحنه‌های مختلف وحدت و همبستگی ملی بوده است. شاخصه اصلی وحدت و همبستگی ملی گفت وگو و تقویت اشتراکات است آنچه که امروز به واسطه برخی سوء تفاهم‌ها باعث شده است بین برخی یاران انقلاب فاصله بیافتد دور شدن از اصل محوری گفت وگو است به همین دلیل و به خاطر احساس خطری که از فاصله بین یاران انقلاب احساس می‌شود فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی طرح گفت وگوی ملی را اعلام کرد. اگر فرد یا افرادی به اصل گفت وگو اعتقادی نداشته باشد و معتقد باشند جریانات مختلف سیاسی نمی‌توانند با یکدیگر گفت‌وگو کنند باید در انقلابی بودن آنها تردید کرد.

تبریک اینستاگرامی چهره های سیاسی به مناسبت سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى+عکس


دکتر مسعود پزشکیان/نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندهٔ مردم تبریز، آذرشهر و اسکو

سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی پس از سالها دوری و تبعید مجاهدانه به کشور و آغاز دهه فجر گرامی باد

تبریک چهره های سیاسی به مناسبت سالگرد پيروزى انقلاب اسلامى+عکس


دکتر سید راضی نوری
/نماینده مردم شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی

باسم رب الشهدا والصدیقین
#دهه_فجر، تولد مبارک اسلام ناب #حسینی و تبلور اراده امتی مومن و مجاهد به رهبری امام فرزانه خود برای حاکمیت #ارزش‌های_اسلامی بود. اولین روز این دهه ورود #امام_خمینی (ره) و آخرین روزش، با پیروزی نور بر ظلمت و یا به عبارتی دیگر با انفجار نور همراه بود.
روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش نشدنی به رهبری امام و با بینش عمیق #توحیدی و با الهام گرفتن از #مکتب ناب حسینی در تاریخ ملت بزرگ ایران ثبت شد.
اینجانب با افتخار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس، ایام فرخنده و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران بویژه مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان شوش تبریک می گویم.

نماینده مردم شریف شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی
سید راضی نوری




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *