طرح‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سمنان اجرایی شود

23:40 - 10 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۳۳۸۸
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار سمنان بر ضرورت اجرایی شدن طرح‌های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی سمنان تأکید کرد.
خباز
به گزارش گروه سیاسی ، محمدرضا خباز در بیست و دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در سالن یادگار امام (ره) استانداری برگزار شد اظهار داشت: پروژه‌های مصوب در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان با اولویت مصوبات سفر وزیر اقتصاد به این استان باید اجرایی شود.

وی اضافه کرد: مدیران باید پیگیری کنند تا 60 مصوبه‌ای که در سفر وزیر امور اقتصاد و دارایی به‌عنوان عضو ناظر دولت و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سمنان به تصویب رسیده است اجرایی شود.

استاندار سمنان با اشاره به موضوع طرح‌های مصوب شده در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان گفت: در سفر وزیر امور اقتصاد و دارایی به استان سمنان و در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی این استان مصوب شد پرداخت تسهیلات برای رونق تولید استان به واحدهای صنعتی و معدنی استان انجام شود.

خباز با بیان اینکه در مجموع در سفر وزیر اقتصاد به استان 60 طرح مصوب شد افزود: 30 طرح از این مصوبات در زمینه ارائه تسهیلات به واحدهای معدنی بوده است.

وی 30 طرح مصوب دیگر این ستاد را ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی عنوان کرد و افزود: در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی بر پا شد تلاش شد زمینه برای احیا و فعالیت واحدهای تولیدی در استان فراهم شود.

استاندار سمنان با اشاره به اهداف برگزاری نشست ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: در این نشست تلاش شد تا مسائل و مشکلات پیش روی تحقق اقتصاد مقاومتی در استان سمنان مرتفع شود و برای رفع این مشکلات نیز وزیر اقتصاد از سوی دولت مأمور تا نظارت‌های لازم برای تسریع درروند تحقق اقتصاد مقاومتی در استان سمنان را انجام دهد.

خباز با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان سمنان در بخش صنعت و معدن گفت: فعال‌سازی این بخش‌ها به تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور و استان کمک می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *