اکنون وقت آن نیست که دنبال علت حادثه پلاسکو باشیم/ برنامه ریزی برای حفظ اموال کسبه پلاسکو

21:36 - 01 بهمن 1395
کد خبر: ۲۶۹۸۸۹
شهردار تهران گفت: اکنون وقت آن نیست که دنبال علت حادثه پلاسکو باشیم و باید برای تسریع در امور برنامه ریزی کنیم.

اکنون وقت آن نیست که دنبال علت حادثه پلاسکو باشیم/ برنامه ریزی برای حفظ اموال کسبه پلاسکوبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، محمد باقر قالیباف با اعلام تسلیت به خانواده های شهدای آتش نشان و همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای حریق ساختمان پلاسکو، تمام نیروهای خود را در محل بسیج کرده ایم.

وی افزود: یک ساختمان 15 طبقه به یکباره فرو ریخت و اگر آتش نشان ها فداکاری نمی کردند شاهد کشته شدن تعداد قابل توجهی از شهروندان در صحنه حادثه بودیم.

شهردار تهران با تاکید بر لزوم برقراری امنیت در محدوده ساختمان پلاسکو اظهارکرد: تمام تلاش ما برقراری امنیت و در کنار آن سرعت بخشیدن به روند آوار برداری ها است.

قالیباف با اشاره به فعالیت نیروهای امدادی در محل حادثه با تمام امکانات تصریح کرد: نیروهای امدادی با تمام امکانات در محل حادثه حضور یافته و از نظر تجهیزات با کمبود مواجه نیستند.

وی در خصوص وضعیت گاو صندوق های کسبه ساختمان پلاسکو خاطرنشان کرد: بدون شک اموال بسیاری در مغازه های کسبه موجود بوده و مبالغ قابل توجهی چک، سفته، طلا و ... در گاو صندوق های کسبه موجود بوده است.

شهردار تهران ادامه داد: با همکاری نیروی انتظامی برای ساماندهی و حفظ گاو صندوق های کسبه برنامه ریزی شده و از این بابت با مشکل مواجه نیستیم.

قالیباف با بیان اینکه "اکنون وقت آن نیست که بخواهیم به این موضوع فکر کنیم که چرا آتش در ساختمان پلاسکو شعله گرفته است" گفت: اکنون باید تمام توان خود را معطوف به خدمت رسانی به آتش نشان های مجروح و خروج پیکر سایر آتش نشان ها از زیر آوار کنیم.

انتهای پیام/



امیر حسین
|
-
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
به علت سیگار شاید باشد چو ن بعضی ها سیگار میکشند و سیگار را خامو شنکرده میندازند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *