انتخابات شورا در حاشیه است/ از حمایت آیت الله موحدی و آیت الله یزدی برخورداریم

15:37 - 26 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۸۹۵
وحیدی دستجردی با اشاره به اینکه در انتخابات شوراها هم حضور خواهیم داشت، گفت: هدف اصلی انتخابات ریاست جمهوری است.
وحیدی دستجردی
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، در نشست خبری سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی که صبح امروز برگزار شد مرضیه وحیدی دستجردی گفت: انتخابات شوراها برای ما در حاشیه است و اصل انتخابات ریاست جمهوری است.
 
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نقش جامعه روحانیت در حمایت از این جبهه گفت: جامعه روحانیت هر کس را که صلاح بدانند اعلام می کند ولی ما درحال حاضر حمایت آیت الله موحدی و آیت الله یزدی را داریم و اینها به عنوان ریاست جامعه روحانیت و جامعه مدرسین هر گاه که صلاح بدانند اعلام حمایت می کنند.

وزیر پیشین بهداشت و درمان با تأکید بر اینکه این جریان برخاسته از مردم است، اظهار داشت: در آخر کار آنچه که محور است جبهه نیروهای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: وقتی که تشکل ها، احزاب و گروه های دلسوز مردمی و انقلابی کاندیدای خود را معرفی کنند و پس از بررسی های لازم در درون جبهه کاندیدای نهایی معرفی شود این به معنای ائتلاف نهایی است.

وحیدی دستجردی با بیان اینکه امروز در نظام اجرایی معضلاتی داریم که قابل چشم پوشی نیستند، اظهار داشت: امروز خانه هایی نیستند که با مشکل بیکاری دست به گریبان نباشند و ما احساس می کنیم این رکود و بیکاری و مسائلی همچون حقوق های نجومی حاکی از ابتلای نظام اقتصادی به بیماری است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه جبهه مردمی بتواند مشکلات مردم را حل کند، اظهار داشت: برنامه ما دوگانه است که یکی ایجاد وحدت بین نیروهای انقلابی است و دیگری این است که بتوانیم همه این مشکلات را حل و یا نسبت به گذشته کمتر کنیم.

وی با بیان اینکه ما یک مجمع استانی تعیین کرده ایم که از هر استان افراد انقلابی شرکت کنند، بیان داشت: در هفتم بهمن مجمع عمومی را خواهیم داشت و این مجمع عمومی سه بار تکرار خواهد شد و گفتنی است که در کنار این ها صدها جلسه جانبی در تهران و شهرستان ها خواهیم داشت.

وحیدی دستجردی با تاکید بر اینکه قبلا هم اعلام کرده بودیم که هر تشکلی که بخواهد در جهت گفتمان مردم سالاری دینی حرکت کند دستش را می فشاریم، اظهار داشت: ما تمام نیروهایمان را متمرکز کرده ایم که تمام افرادی که دلسوز مردم هستند با آنها وحدت کنیم.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه برای شورای شهر هم برنامه هایی داریم، تأکید کرد: این برنامه ها در حاشیه برنامه این جبهه برای ریاست جمهوری است زیرا که انتخابات شوراها برای ما در حاشیه است و اصل انتخابات ریاست جمهوری است.

وی حضور این جبهه در انتخابات ریاست جمهوری را جزو برنامه های کوتاه مدت و پاسخ به دغدغه های اصلی مردم را جزو برنامه های بلند مدت این جبهه برشمرد و گفت: همه همت ما این است که  جبهه یک جبهه وحدت زا باشد؛ به همین جهت از این به بعد برای مسائل اصلی کشور بیانیه صادر خواهیم کرد.

وزیر اسبق بهداشت و درمان بیان داشت: همه احزاب و تشکل ها از این جبهه حمایت کرده اند که 550 نفر از آنها از افراد تاثیرگذار در سیستم اجرایی کشور بودند.

وحیدی دستجردی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی را یک جریان فراجناحی و فرا اصولگرایی خواند و گفت: این جبهه همه نیروهای انقلاب را در بر می گیرد.

وی در خصوص ساز وکاری که برای رسیدن به وحدت این جبهه طراحی شده اظهار داشت: این جبهه بر خلاف همه تشکل ها که افراد به صورت بالا به پایین معرفی می شوند  به صورت پایین به بالا و از مجامع مردمی و استانی تعیین می شوند و تا امروز تقریبا 22 صنف نمایندگان خود را به این مجمع معرفی کرده اند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان این روند، یک روند مردمی است، خاطر نشان کرد: قطعا با این شرایط ما محبوبیت لازم را در بین مردم خواهیم داشت و امیدواریم حمایت 99 درصدی که از آن برخورداریم به حمایت 100 درصدی برسد.

وحیدی دستجردی تصریح کرد: جبهه مردمی 10 نفر هیات مؤسس دارد که نباید هیچ یک در آینده کاندیدای ریاست جمهوری شوند و هر کس که بخواهد ذی نفع باشد باید از هیات مؤسس خارج شود و 15 نفر دیگر هم باید از مجمع عمومی رأی بیاورند که درمجموع 25 نفر به عنوان هیئت رئیسه روی کار خواهند آمد و با جمع بندی اینها به کاندیدای ریاست جمهوری 96 می رسیم.

وی بیان کرد: این 10 نفر بعلاوه 550 نفری که به عنوان حامیان، حمایت خود از جبهه مردمی را امضا کرده اند در طول یکسال گذشته رایزنی هایی داشته اند و حمایتی که امروز می بینیم به خاطر فعالیت های گذشته است.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: به زودی مرام نامه این جبهه رونمایی می شود و همه کسانی که از جناح های مختلف و معتقد به قانون اساسی هستند نیز مجاز به پیوستن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب هستند زیرا که هدف ما حل مشکلات مردم و رسیدن به آرمان های امام راحل (ره) است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *