دشمن‌شناسی برهمه مسئولان و مردم لازم است

23:30 - 21 دی 1395
کد خبر: ۲۶۶۰۸۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی گفت: دشمن‌شناسی از نکات مهمی است که برهمه مسئولان و مردم لازم است تا با اتحاد و انسجام اجازه ندهند، دشمنان نفاق و تخم اختلاف در میان جامعه بپاشند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیوهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در همایش فرماندهان و روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه باید نگاه و توجه به وضعیت نیروهای انتظامی ویژه باشد، اظهارکرد: مسئولان باید نسبت به رفع موانع و مشکلات کارکنان نیروهای انتظامی گام بردارند چراکه اقدام و عمل بهینه نیروی خدمتگزار با آسایش فکری ضامن امنیت کشور است.

وی افزود: امنیت و آسایش حاکم بر جامعه ما در سایه خدمات پلیس و نیروهای‌انتظامی است.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروزه موقعیت ایران در تمام دنیا از لحاظ تامین امنیت بی‌نظیر است، تصریح‌کرد: جمهوری اسلامی در سایه نیروهای با ایمان و متعهد خود چنگ در گلوی استعمار انداخته و در سایه چنین نیروهای مسلح قدرتمند است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه نعمت امنیت بالاترین نعمت است، ادامه داد: پلیس و نیروهای مسلح ضامن امنیت بوده و عزت جمهوری اسلامی ایران در سایه اقتدار نیروهای مسلح و پلیس است.

وی مهمترین نوع امنیت را امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها باید بر نیروهای خود نظارت کنند چراکه ارزشمندترین سرمایه‌های هر سازمانی نیروی‌انسانی آن است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه فرماندهان باید خطرات دشمن را به کارکنان خود گوشزد کنند، ادامه داد: ما باید به دنبال پلیس علمی بوده و با استفاده از بهترین سلاح یعنی قانون، بتوانیم شاهد بروز کمترین جرایم در جامعه و میان کارکنان نیروهای انتظامی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی به لزوم هوشیاری هرچه بیشتر نیرو‌های مسلح در کشور تاکید کرد و گفت: نباید با غفلت و غرور کاذب دشمن را دست‌کم گرفته و ضعیف بشماریم چراکه دشمن از کوچکترین مسائل در صدد سوء‌استفاده بر علیه کشور است.

وی هدف دشمن را ایجاد تفرقه در میان جامعه عنوان کرد و افزود: لزوم دشمن‌شناسی از نکات مهمی است که برهمه مسئولان و مردم لازم است تا با اتحاد و انسجام اجازه ندهند، دشمنان نفاق و تخم اختلاف در میان جامعه بپاشند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: اقدامات نیروهای انتظامی و پلیس باید در جهت پیشگیری از وقوع جرایم باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *