آیت الله هاشمی رفسنجانی نظر امام و رهبری را بر نظر خود مقدم می دانست

21:40 - 21 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۸۴۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین ویژگی آیت الله هاشمی رفسنجانی به رغم همه فشارها این بود که نظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را بر نظر خودش مقدم می دانست.
حجت الاسلام پژمانفر
به گزارش گروه سیاسی ، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر گفت: مهمترین ویژگی آیت الله هاشمی رفسنجانی به رغم همه فشارها این بود که نظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را بر نظر خودش مقدم می دانست.

وی افزود: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، آیت الله هاشمی رفسنجانی نقش بسزایی در دوران مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی در کنار امام خمینی(ره) و رهبری انقلاب ایفا کرده است.

وی ادامه داد: تلاش آن مرحوم همیشه بر این امر استوار بود که به عنوان سربازی در کنار رهبری باشد ولو جریانها و تلاشهایی به دنبال فاصله انداختن بین وی و مقام معظم رهبری بودند اما آقای هاشمی در تمام دوران مسئولیتش در کنار رهبری ماند. 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش مرحوم هاشمی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و پس از استعفای دولت موقت باعث موفقیتهایی برای نظام شد که هیچگاه مردم آن را ما فراموش نخواهند کرد.

وی نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران جنگ را نیز درخشانتر از سایر دورانها توصیف و بیان کرد: نقش آفرینی آیت الله هاشمی رفسنجانی برای جمهوری اسلامی در دوران مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بسیار بیشتر بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *