مدیرعامل ستاددیه کشور درگذشت آیت‌الله هاشمی را تسلیت گفت

14:10 - 20 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۶۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سید اسدالله جولایی به نمایندگی از اعضای هیات امنا و هیات مدیره ستاددیه کشور در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور،
سید اسدالله جولایی به نمایندگی از اعضای هیات امنا و هیات مدیره ستاددیه کشور در پیامی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاددیه کشور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همانا مشیت الهی بر آن تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در بی‌کران هستی  است.

 بدینوسیله اعضای هیات امناء، هیات مدیره و کارکنان ستاددیه کشور غم ارتحال یاور صدیق امام و یار و رفیق صادق رهبری را به ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و همیاری خالصانه آن مجاهد نستوه را در برگزاری نخستین جشن گلریزان به سال 69 شمسی و همچنین کمک‌های معنوی و مادی هر ساله ایشان در راستای آزادی زندانیان نیازمند را ارج می‌نهمیم.

رجاء واثق دارد خدمات بی‌شائبه و اقدامات ماندگار امیر سازندگی در راستای  خدمت‌رسانی و سرافرازی ملت شریف ایران اسلامی، بویژه اقشار آسیب‌پذیر کشور چون باقیات الصالحاتی ارزشمند برای ایشان خواهد بود. «ان‌شاءالله»

باشد همه بازماندگان و دوستداران، در این ضایعه بزرگ استوار بر تقدیر حضرت حق باشیم که  همانا خداوند رحمان در آیه 156 سوره مبارکه بقره می‌فرمایند:

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ     
 
سید اسدالله جولائی









ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *