اشوان: در جشنواره اجرای متفاوتی داریم/ آلبوم جدید اشوان بهمن منتشر می شود

15:00 - 19 دی 1395
کد خبر: ۲۶۵۱۷۸
درنشست خبری موسیقی پاپ در جشنواره سی ودوم موسیقی فجر اشوان از اجرای متفاوت خود در این جشنواره سخن گفت.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نشست خبری اشوان خواننده موسیقی پاپ که در سی و دومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر اجرا دارد، دقایقی قبل در تالار وحدت برگزار شد.

اشوان خواننده موسیقی پاپ در این نشست خبری گفت: در جشنواره موسیقی فجر یک سانس اجرا داریم و تلاش می کنیم برنامه جدید و در عین حال متفاوت تری را نسبت به کنسرت قبلی خود، روی صحنه ببریم.

وی ادامه داد: تصور می کنم در اجرای جشنواره ای قطعه "تنها شدم" را با تنظیمی جدید اجرا کنیم. همچنین شاید در این برنامه از سازهایی مانند کمانچه، تار و ویلن استفاده کنیم.

این خواننده موسیقی پاپ با اشاره به استقبال هایی که از اجراهایش صورت می گیرد، تصریح کرد: همه این اتفاق های خوب و استقبال هایی که از اجراهای بدون انتشار آلبوم رسمی صورت گرفته، همه عنایت خدا است و اینکه بسیار خوشحالم که مردم از تک قطعه هایی که به فاصله اندک تا آغاز کنسرت منتشر می شود، به خوبی استقبال می کنند.

وی همچنین یادآور شد: به امید خدا آلبوم اواخر بهمن ماه منتشر می شود. این اثر 13 یا 14 قطعه دارد و در بین قطعه های آن حدود سه یا چهار اثر جدید است که تاکنون آنها را در کنسرت هایمان اجرا نکرده ایم و برای پخش آلبوم هم اکنون در حال صحبت کردن با شرکت های مختلف هستیم.

نیما رمضان رهبر ارکستر اشوان در این نشست گفت: فروش بلیت ها در کنسرت های شهرستان ها به خوبی نشان می دهد که روند موسیقی اشوان برای مردم جذاب بوده و به همین دلیل بلیت ها خیلی خوب به فروش رفته است.

رسول ترابی تهیه کننده موسیقی در این نشست اظهار کرد: تعداد برگزاری این همه کنسرت در تهران بدون انتشار آلبوم نشان می دهد که این خواننده توانایی بسیار خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: اشوان نماینده نسل جدید موسیقی است و پس از او موجی در مورد بسیاری از هنرمندان جوان این عرصه به راه افتاد. 

گفتنی است، اشوان در بخش موسیقی پاپ سی و دومین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در یک سانس با علاقمندان موسیقی خود در سالن میلاد دیدار می کند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *