77 درصد "مردم افغانستان" از عملکرد نیروهای امنیتی در برابر طالبان رضایت دارند

22:30 - 19 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۸۷۳
بنیاد خانه آزادی امروز نتایج یک نظر سنجی جدید را منتشر کرده است که براساس آن 77 درصد مردم از عملکرد نیروهای امنیتی در برابر حملات گروه طالبان رضایت دارند.
77 درصد به گزارش سرویس بین الملل  بر اساس یک نظر سنجی از 6 ولایت افغانستان مردم افغانستان از عملکرد نیروهای امنیتی راضی و از دولت وحدت و ملی ناراضی هستند.
 
این نهاد نظرسنجی را در 6 ناحیه رکابل، بلخ، هرات، قندهار، جلال آباد و بامیان انجام داده است که در آن سه هزار و 11 نفر که 59درصد آنان مردان و 40درصد زنان در آن شرکت داشته اند.
 
بنیاد خانه آزادی امروز شنبه نتایج یک نظر سنجی جدید را ارایه کرده است که براساس آن 77 درصد مردم از عملکرد نیروهای امنیتی در برابر حملات گروه طالبان رضایت دارند.
 
این نظر سنجی در بخش‌های سیاست خارجی دولت ، جنگ و صلح، توسعه زیربنایی اقتصادی سوال طرح شده و عملکرد دولت فعلی با دولت قبلی مورد مقایسه قرار گرفته است.
 
جمهور نوشت: نتایج این نظر سنجی نشان می‌دهد که حدود 77 درصد پاسخ‌ دهندگان معتقدند که نیروهای امنیتی افغانستان در برابر حملات طالبان موفق عمل کرده‌اند.
 
بر اساس این نظر سنجی بیشتر پاسخ‌دهندگان دولت افغانستان، امضای توافقنامه صلح با حزب اسلامی به رهبری «گلبدین حکمتیار» و رابطه با پاکستان را ناموفق دانستند.
 
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *