مراکز علمی ارتش نقش مهمی در ارائه راهکار برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

14:40 - 18 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۷۲۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ارائه راهکارهای علمی اثرگذار و قابل اجرا در موضوعات مختلف می‌تواند زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب فراهم آورد و در این زمینه مراکز علمی آجا می‌توانند بهترین نقش را ایفا کنند.
امیر پوردستان
به گزارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه هوایی شهید ستاری بازدید و از نزدیک مراحل آموزش دانشجویان این مرکز را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جریان این بازدید، نقش بی بدیل شهید ستاری را در مدیریت دانش جهادی بسیار کاربردی و حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: ارائه راهکارهای علمی اثرگذار و قابل اجرا در موضوعات مختلف می‌تواند زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید رهبر انقلاب فراهم آورد و در این زمینه مراکز علمی آجا می‌توانند بهترین نقش را ایفا کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش و رییس قرارگاه جهاد علمی آجا الگو پذیری از تفکرات و اندیشه‌های شهید ستاری را عامل پیشرفت دانشجویان این مرکز معرفی کرد و افزود :مدیریت جهادی، پرورش استعدادهای درخشان و تربیت افسران با لیاقت و صاحب فکر از مهمترین ویژگی‌های شهید ستاری است که باید مد نظر قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: شما دانشجویان سرمایه‌های آینده نیروی هوایی و کشور هستید و باید در زمینه‌های علمی و دفاعی با استفاده از تجربیات پیشکسوتان و اساتید پیشرفت لحظه به لحظه را در وجود خود احساس کنید و مایه مباهات و افتخار ایران و نظام مقدس اسلامی باشید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *