نشست هیئت های عالی نظارت بر انتخابات با لاریجانی دوشنبه برگزار می شود

10:16 - 18 دی 1395
کد خبر: ۲۶۴۵۳۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: نشست مشترک نمایندگان عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها روز دوشنبه با حضور رئیس مجلس بر گزار می شود.

محمودی

محمد محمودی شاه نشین رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای مجلس در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی اظهار کرد: نشست مشترک اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای مجلس روز دوشنبه با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست همچنین 90 نماینده عضو هیئت های عالی نظارت استانها حضور خواهند داشت و علاوه بر رئیس مجلس معاون سیاسی وزیر کشور و مسئولین این وزارتخانه نیز در این مراسم حضور پیدا می کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر وروستا خاطر نشان کرد: در این نشست قرار است گزارشی پیرامون زمانبندی انتخابات شوراهای شهر و روستا و نحوه نظارت نمایندگان بر روند این انتخابات ارائه شود.

محمودی تاکید کرد: تا به امروز هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا 3 نشست را با مسئولان وزارت کشور پیرامون روند برگزاری انتخابات شوراها انجام دادند و نشست روز دوشنبه که با حضور رئیس مجلس صورت می گیرد در ادامه همین سلسله جلسات است.

وی در پایان تصریح کرد: نشست مشترک هیئت های عالی نظارت استانها با حضور علی لاریجانی و جمعی از مقامات کشور روز دوشنبه ساعت 6 بعد از ظهر در تالار مشروطه مجلس برگزار می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *