اگر سپاه ایستادگی نمی‌کرد، هر روز شاهد حملات انتحاری در ایران بودیم

12:07 - 16 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۵۱۹
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده هوافضای سپاه گفت: امنیت امروز ما به دلیل مجمع‌های بسیار قوی اطلاعات و جدی گرفتن دشمنی دشمنان است و اگر سپاه ایستادگی نمی‌کرد هر روز شاهد حملات انتحاری در شهرهایمان بودیم.
حاجی زاده
به گزارش گروه سیاسی ، سردار امیرعلی حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در یادواره 271 شهید اطلاعات سپاه پاسداران و سرداران استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان، دلیل موفقیت امروز را جدی گرفتن دشمنی دشمن خواند و بیان کرد: امنیت امروز ما به دلیل مجمع‌های بسیار قوی اطلاعات و جدی گرفتن دشمنی دشمنان است و اگر سپاه ایستادگی نمی‌کرد هر روز شاهد حملات انتحاری در شهرهایمان بودیم.

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه کار در عرصه اطلاعات بعد از جنگ پایان نیافت، عنوان کرد: اطلاعات بعد از جنگ در عرصه‌های تحقیقاتی، صنعتی و غیره فعایت خود را ادامه داد و ما امروز قطب تجهیزات اطلاعات در جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین در حال صادرات هستیم، تصریح کرد: پایان جنگ تحمیلی پایان نیازمندی‌ها نبود چون دشمنی دشمنان و آمریکا در سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و نظامی جدی تلقی شد و فراموش نشد.

فرمانده هوافضا سپاه پاسداران با بیان اینکه اطلاعات با ادامه دادن فعالیت‌هایش به توانمندی‌هایی دست یافت، اظهار داشت: امروز قادر به طراحی و تولید هر موشک یا هواپیمایی مورد نیاز هستیم و این به دلیل فرهنگی است که در این قشر از جامعه وجود دارد.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه تنها راه مقابله با این ائتلاف بزرگ دشمنان، وحدت است، تصریح کرد: در حلب با وحدت توانستیم ائتلاف ترکیه، اردن و غرب را شکست دهیم، آمریکا این را نمی‌خواست اما شاهدیم که اوباما چند روز دیگر کاخ سفید را ترک می‌کند اما بشار اسد هنوز پابرجاست.

وی با بیان اینکه بشار اسد نیروی مقاومت است و ما از او حمایت می‌کنیم، گفت: مقاومت پابرجاست و این یادواره‌ها نشان‌دهنده این است که اجازه نمی‌دهیم تا انقلاب در دست دشمن افتاده و بر ما غلبه کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *