رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اگر خودرویی مزاحم ورود و خروج شما به پارکینگ منزلتان بشود، می توانید شکایت کیفری کنید

16:51 - 14 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۴۵۱
دسته بندی: مجله حقوقی ، عمومی
اگر نحوه پارک خودرویی بطور مستمر باعث ایجاد مشکل برای ورود و خروج شما به پارکینگ منزلتان بشود، می توانید از صاحب خودرو شکایت کیفری کنید. کارشناسان وکیل آنلاین در این مورد توضیح داده اند.
به گزارش ، پرسش مخاطب وکیل آنلاین درباره پارک خودرو مزاحم در اطراف پارکینگ منزل این است:

با سلام. از وقتی به خانه جدید آمده ایم، با وجود داشتن پارکینگ بدلیل پارک کردن خودرویی در نزدیکی آن، بزحمت می توانیم از پارکینگ منزلمان استفاده کنیم. چاره چیست؟

پاسخ کارشناسان وکیل آنلاین:

اگر شخصی بطور مستمر خودرو خود را طوری پارک کند که شما برای ورود و خروج به پارکینگ منزلتان دچار مشکل شوید، پس از آنکه در ساعات مختلف از آن عکس گرفتید، شکوائیه "مزاحمت و ممانعت از حق" به دادسرا ارائه دهید تا مورد رسیدگی قرار گیرد. در مورد پارک کردن خودرو ناشناس جلوی منزل هم می توانید  موارد را به 110 گزارش کنید. بر اساس قانون، پارک خودرو مقابل در ورودی منازل، مصداق توقف در محل ممنوع و تخلف محسوب می شود و جریمه هم دارد.


پیشرو
|
-
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
باسلام مدیر عامل یک شرکت نصب آسانسور میباشم و هیچگونه فروش کالا ندارم و تنها فعالیت شرکت ، قرارداد نصب آسانسور میباشد یعنی تهیه کالا به عهده مشتری می باشد . آیا من موظف به ارائه فهرست معاملات فصلی میباشم ؟ اگر پاسخ بله است با توجه به اینکه تا بحال در سامانه صورت معاملات فصلی ، هیچ فهرستی ارائه نکرده ام ، مشمول چند درصد جریمه میشوم ؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *