واکنش معنادار «کارلوس»/ شلیک توپ و بازیکن به زمین برانکو!

15:15 - 14 دی 1395
کد خبر: ۲۶۳۳۶۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کی‌روش می‌داند که تیم ملی تا سه ماه دیگر بازی رسمی ندارد پس از خط زدن پرسپولیسی‌ها ضرری نمی‌کند. این وسط برانکوست که باید بازیکنان عصبانی و بی‌انگیزه‌اش را احیا کند!
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، کارلوس کی‌روش زهرش را ریخت و با بازپس فرستادن بازیکنان پرسپولیس به تهران، سنگین‌ترین جواب ممکن را به برانکو داد. شاید فکر کنید برانکو از حضور ملی‌پوشانش در تیم ملی استقبال می‌کند اما مطمئن باشید او ترجیح می‌داد نفراتش در اردوی تیم ملی بمانند تا اینکه اینگونه دیپورت شوند! به عبارت دیگر دو سه کیلو اضافه وزن را می‌شود چند روزه محو کرد اما ذهن و روحیه خراب این بازیکنان را حالاحالاها نمی‌توان ریکاوری نمود!

برای آنکه بیشتر متوجه سنگین بودن پاتک سرمربی تیم ملی شوید فقط باید به فشار روحی و روانی فکر کنید که حالا روی بازیکنان پرسپولیس وارد می‌شود. آنها جای ثابت‌شان در ترکیب را از دست داده‌اند و از همه مهمتر اینکه شاید دیگر به تیم ملی دعوت نشوند! برای برخی از این بازیکنان مثل رامین رضاییان موضوع حیاتی‌تر است چون رضاییان در پرسپولیس یک بازیکن نیمکت نشین بود و همین تازگی‌ها به پشتوانه فیکس بودنش در تیم ملی توانست به ترکیب پرسپولیس راه پیدا کند.

از سوی دیگر این فشارهای روحی و روانی منجر به آغاز بحران درون اردویی در باشگاه پرسپولیس می‌شوند چون بازیکنان این تیم دقیقا در مهمترین زمان ممکن یعنی یک سال مانده به جام جهانی، به باشگاه خودشان برگشت خورده‌اند و دیگر نمی‌دانند در جام جهانی روسیه بازی می‌کنند یا نه و از همه مهمتر اینکه بازار بزرگ ترانسفر بین‌المللی را با این حرکت از دست داده‌اند یا خیر!

از این به بعد بازیکنان پرسپولیس زیر سنگین‌ترین فشار قرار دارند، نه می‌توانند در مورد برانکو حرفی بزنند و نه می‌توانند از کی‌روش گلایه‌ای داشته باشند. هر حرفی که بزنند طرف مقابل از آنها ناراحت می‌شود. هر چند تیم ملی تا پایان سال مسابقه رسمی ندارد اما فشار روحی و روانی روی بازیکنان کمتر نمی‌شود. شاید اگر تیم ملی ماه بعد مسابقه رسمی داشت بازیکنان زودتر از نگرانی دعوت شدن یا نشدن در می‌آمدند ولی وقتی تیم ملی تا چند ماه بعد مسابقه رسمی ندارد، طبیعی است که نگرانی‌های بازیکنان تا آن زمان ادامه پیدا خواهد کرد.

این مدت همچنین زمان مناسبی است تا کارلوس کی‌روش به پلان‌های بعدی فکر کند و در صورتی که قصدی برای بازگرداندن این نفرات نداشت، از همین حالا برای جانشینی آنها کارهای روحی و روانی‌اش روی گزینه‌های بعدی را آغاز کند.



مهدی
|
-
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
خنده دار است ... این که منفی ترین وجه ممکن را تصور کردن...
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *