سران فتنه زبان "گستاخی" استکبار را بر روی ملت ایران باز کردند

21:40 - 09 دی 1395
کد خبر: ۲۶۱۳۱۲
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حامیان و دست‌اندرکاران فتنه صرفاً به شخص و افراد خیانت نکردند بلکه متأسفانه بالاتر از آن به عالم دین و اسلام خیانت شد و آن‌ها در واقع کاری کردند که دنیا علیه انقلاب زبان گستاخی‌اش باز شد.
سران فتنه زبان
به گزارش گروه سیاسی ، آیت‌الله سید رحیم توکل با اشاره به فرارسیدن هفتمین سالگرد یوم‌الله 9 دی ابراز داشت: فتنه‌گران در سال 88 به ارزش‌های دینی و انقلابی مردم بی‌حرمتی و خیانت کردند و مردم وقتی جنایت‌های این‌ها را مشاهده کرده غیرت دینی‌شان به جوش آمد و وارد صحنه شده و بساط فتنه و فتنه‌گر را برچیدند.

وی افزود: آنچه قابل‌توجه است این‌که حامیان و دست‌اندرکاران فتنه  صرفاً به شخص و افراد خیانت نکردند بلکه متأسفانه بالاتر از آن به عالم دین و اسلام خیانت شد و آن‌ها در واقع کاری کردند که دنیا علیه انقلاب زبان گستاخی‌اش باز شد.

استاد حوزه علمیه قم همچنین اظهار داشت: بی‌شک مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با توجه به شاخصه‌های دین‌مداری و انقلابی بودن خود در برابر این جنایت به‌صورت خودجوش قیام نموده و وقتی به‌طور مشهود نسبت به‌نظام و اسلام احساس خطر کردند در معرکه حاضر شدند بی‌آنکه کسی آن‌ها را دعوت کرده باشد و این مسئله در دنیا امر بی‌سابقه‌ای است.

وی گفت: به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، این یوم‌الله 9 دی در تاریخ ماندگار شد و بار دیگر بصیرت و هوشیاری انقلابی مردم ایران برای جهانیان به اثبات رسید و مستکبران دنیا فهمیدند که در برابر ملتی استوار، بصیر و انقلابی قرار دارند که دست از رهبر و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود نمی‌کشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *