9 دی، حماسه‌ای بی نظیر و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

9:43 - 08 دی 1395
کد خبر: ۲۶۰۲۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سید مهدی قویدل گفت: 9 دی با حضور میلیونی اقشار مختلف مردم هوشیار و ولایتمدار، مهر بطلانی بر اهداف شوم و فتنه‌گری‌های استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنها زد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در گفت وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی بیان کرد: 9 دی با حضور میلیونی اقشار مختلف مردم هوشیار و ولایتمدار، مهر بطلانی بر اهداف شوم و فتنه‌گری‌های استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنها زد.

وی افزود: در 9 دی، الطاف الهی و رحمانی پروردگار متعال همگام با بصیرت و دانایی ملت غیور و انقلابی ایران و تجدید میثاق با آرمان‌‌های حضرت امام خمینی (ره) ، شهدای گرانقدر و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب اسلامی، نهضت عاشورایی ایران اسلامی را مجدداً بیمه کرد.

قویدل با بیان اینکه  9 دی با حضور میلیونی اقشار مختلف مردم هوشیار و ولایتمدار، مهر بطلانی بر اهداف شوم و فتنه‌گری‌های استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنها زد، اظهارکرد: مردم غیور و همیشه در صحنه در این یوم‌الله بزرگ ثابت کردند که هیچ‌گاه اجازه نمی‌دهند آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی دستخوش کوچکترین خدشه و صدمه شود و نقش بی‌بدیل رهبر معظم انقلاب در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌نظیر است.

وی خاطرنشان کرد: این یوم‌الله عظیم، طلوع فجری دوباره و جلوه‌ای از قدرت الهی و حضور با بصیرت و به‌هنگام ملت عزیز و نشانه عشق و علاقه به اهل بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و این روز، روزی است که باید آن را به بزرگی ایام‌الله دهه فجر و 22 بهمن ماه پاس بداریم و همیشه پویا و سرزنده و آگاهانه به سایر نسل‌ها منتقل شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند عنوان کرد: همه ما اعم از مسئولان و مردم همیشه در صحنه، وظیفه داریم به پاس خون شهیدان و پایداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور پرشور خود در مراسم 9 دی، این روز را هرچه باشکوه‌تر گرامی داشته و ضمن تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنیم.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: دادستان زرند

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *