علیرغم همه جوسازی‌ها همچنان مجموعه قضایی موجب امیدواری مردم است

2:30 - 06 دی 1395
کد خبر: ۲۵۹۸۹۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مترقب گفت: علیرغم غرض ورزی‌ها و جو سازی‌ها همچنان قوه قضائیه موجب امیدواری و محل اعتماد مردم است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان همدان، محمدرضا مترقب رئیس کل دادگستری استان همدان به همراه جمعی از معاونین و مسئولین قضایی استان همدان با حضور در حوزه قضایی شهرستان بهار، لالجین و صالح آباد عملکرد این مجموعه‌ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

در این بازدید مترقب در جمع قضات دادگستری شهرستان بهار ضمن ابراز قدردانی از تلاش های خالصانه قضات و کارکنان این مجموعه اظهار کرد: خداوند وعده فرموده است که هر کس در مسیر الهی حرکت کند و به مردم خدمت کند. از هدایت و حمایت الهی برخوردار خواهد شد و لذا باید در تمام امور و شئون این دو مهم را مورد توجه قرار داد.

رئیس کل دادگستری استان همدان عنوان کرد: علیرغم غرض ورزی‌ها و جو سازی‌ها همچنان قوه قضائیه موجب امیدواری و محل اعتماد مردم است.

وی با اشاره به ضرورت برخورد یکسان و بدون تبعیض با افراد ذی نفوذ تأکید کرد: با اعمال حساسیت و شجاعت از طرف مسئولان هیچگاه بیت المال مورد تعرض و غارت واقع نخواهد شد و در مقابل تخلفات هیچ فرد یا مسئولی نباید سکوت کرد و باید بدون رودربایستی و ملاحظات غیر موجه با قدرت و قاطعیت قانون را اجرا کرد.

این مقام قضایی با خاطرنشان کردن وظیفه دادسرا در پاسداری از حقوق عمومی و خصوصی افراد جامعه متذکر شد: قضاوت شغل نیست بلکه پذیرش تکلیف و منصب الهی است و تمامی قضاتی که وارد این امر خطیر شده اند جنبه الهی و معنوی این مسئولیت را در اولویت قرار داده اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *