کمپو: راموس پویا‌تر از هیرو است/ بارسلونا می‌تواند به رئال برسد

19:00 - 02 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۷۲۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید گفت: شباهت‌هایی بین راموس و هیرو وجود دارد اما فکر می‌کنم راموس پویاتر است.
به گزارش گروه ورزشی ، رئال مادرید که پس از قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان روند شکست ناپذیری خود را به 37 بازی رسانده است، در حال حاضر با سه امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به بارسلونا صدرنشین لیگ اسپانیاست.

ایوان کمپو مدافع پیشین رئال در مورد شرایط این تیم اظهار داشت: در دسامبر هستیم و هنوز پنج ماه مانده است. بدترین بخش یعنی «سربالایی ژانویه»، بسیار دشوار است و  در دو ماه پایانی فصل تیم باید با بازی‌های کوپا دل ری و دیدار‌هایی مهم در لیگ قهرمانان اروپا دست و پنجه نرم کند. معمولاً در این زمان تیم‌ها به تقلا میافتند.

وی در خصوص اینکه آیا بارسلونا می‌تواند به رئال مادرید برسد عنوان کرد: بله، البته. در فصل‌های دیگر اتفاق افتاده بود که بارسا در صدر بود و رئال به آنها رسید و در پایان قهرمان شد. هنوز راه طولانی مانده است و نمی‌توان گفت رئال در صدر می‌ماند یا نه.

مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید در مورد مقایسه سرخیو راموس با فرناندو هیرو، گفت:‌ شباهت‌هایی وجود دارد اما هیرو شیو‌ه‌‌ای دیگر داشت. فکر می‌کنم سرخیو پویا‌تر است. فرناندو ایستا بود و پاس‌های بلند فوق العاده‌ای می‌داد. فکر می‌کنم سرخیو پاس‌های کوتاه بهتری می‌دهد و تهاجمی‌تر و در حال حاضر همه درباره او حرف می زنند چون گل‌های پیروزی بخش متعددی زده است.

کمپو ادامه داد: فرناندو چنین بختی نداشت، اما او جام های بسیاری بالای سر برد. سرخیو حالا بازیکنی است که تا پایان باور دارد. وقتی بازی از دقیقه 90 می‌گذرد او فکر می‌کند می‌توان یک گل دیگر زد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *