رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دنبال برگزاری آزمون استخدامی کارکنان شهرداری هستیم

13:18 - 01 دی 1395
کد خبر: ۲۵۸۳۸۰
معاون شهردار تهران گفت: به دنبال برگزاری آزمون تبدیل وضعیت استخدامی به ثابت آزمایشی هستیم.
به گزارش گروه جامعه ،سید جعفر تشكری هاشمی با بیان اینكه رسیدگی به سلامت و وضعیت درمانی همكاران یكی از اولویت های مدیریت شهری است، گفت: استفاده كاركنان از بیمه شهرداری در بیمارستان ها باید مورد توجه قرار گیرد.
 
معاون شهردار تهران با تاكید بر اینكه كارمندان ، سرمایه ارزشمند سازمانی هستند، اظهار داشت: تكریم، احترام و ارتقا پرسنل بر اساس شایستگی هایشان در جهت رشد و تعالی سازمان ، همواره در شهرداری تهران مورد تاكید است.  
 
تشكری هاشمی با اشاره به تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری تهران تصریح كرد: آزمون تبدیل وضعیت استخدامی به ثابت آزمایشی را با جدیت پیگیر و اجرا خواهیم كرد. متاسفانه شاهد هستیم هرگاه در شهرداری تهران اقدام موثری صورت می گیرد عده ای با اظهارات غیر كارشناسی ،چاشنی تلخی به كأم  همكارانمان می كنند.
 
 تشكری هاشمی تاكید كرد: با اینگونه رفتارهای تلخ بیگانه نیستیم اما بطور حتم موضوع یكپارچه سازی قرارداد های پیمانكاران تامین نیروهای شهرداری و تبدیل وضعیت استخدامی به ثابت ازمایشی با جدیت صورت می گیرد و امیدوارم این اقدامات كه در جهت رضایتمندی همكاران هست به درستی به ثمر برسد.
 
معاون شهردار تهران در جریان دیدار با مدیران و پرسنل شهردار منطقه ٢٢ با اشاره به اینكه معیشت و رفاه كاركنان همواره مورد تاكید مدیریت شهری است، گفت: تامین سبد رفاهی كاركنان وظیفه ای است كه باید از سوی ستاد و منطقه به طور شایسته صورت گیرد.  
 
تشكری هاشمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در تعاونی های مسكن منطقه بر تسریع روند پیشرفت پروژه ها تاكید و بیان كرد: مقرر شده تسهیلات لازم جهت تعاونی مسكن كاركنان فراهم شود و كاركنان این منطقه هم كه نیاز به تسهیلات دارند نسبت به دریافت وام اقدام كنند ، در عین حال برخی كاركنان كه نیاز به دریافت وام رفاهی هستند نیز مقرر شد موردتوجه قرار گیرند .  
 
وی در ادامه به مجوز شهردار تهران در موضوع تكمیل رینگ دسترسی پروژه تعاونی مسكن مروارید شهر در منطقه ٢٢ اشاره كرد و گفت: با موافقت شهردار تهران مقرر شد بلوار خادمین ، زحمتكش و رینگ دسترسی این پروژه به زودی احداث شود.
 
تشكری هاشمی در ادامه به سهم ٦٨درصدی آموزش های تخصصی پرسنل در این منطقه اشاره و اظهار كرد: آموزش های تخصصی در منطقه ٢٢ به درستی انجام شده در عین حال باید توجه شود آموزش ها در راستای مهارت آموزی متناسب با شغل صورت گیرد.
 
وی با اشاره به اینكه تمركز نیرو در ستاد تنها كندی حركت خدمت دهی به شهروندان را در پی دارد، گفت: باید همه برنامه ریزی ها در راستای تحقق٦٠ درصدی نیروهای صف صورت گیرد.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *