ربودن دختر 5 ساله در مشهد، رهایی از چنگال آدم ربایان در تربت جام

17:44 - 30 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۸۱۱۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از پایان ماجرای گروگانگیری كودك پنج ساله در مشهد و رهایی دختر بچه از چنگ متهمان در شهرستان تربت جام در کمتر از 48 ساعت خبر داد.
به گزارش گروه جامعه ، سردار "بهمن امیری مقدم » در تشریح این عملیات گسترده كه با پی گیری های علمی كارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان و نیز شهرستان تربت جام در كمتر از 48 ساعت به نتیجه رسید، اظهارداشت: غروب روز 27 آذرماه، خانواده ای طی تماس با فوریت های پلیسی 110 اظهار داشتند دو فرد ناشناس دختر بچه  5 ساله آنها را ربوده و در تماس تلفنی درخواست مبلغ 12 میلیون تومان وجه نقد كرده اند. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و از طرفی اضطراب و نگرانی شدید خانواده این دختر بچه، ردزنی های اطلاعاتی آغاز شد. 

سردار امیری مقدم تصریح کرد: تحقیقات علمی پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی نشان می داد، آدم ربایان زوج جوانی به نام های "ابوالفضل و الهام" هستند. 

وی ادامه داد: با رد زنی های انجام شده و نیز اقدامات فنی وتخصصی، كارآگاهان پلیس آگاهی تربت جام موفق شدند محل اختفای این زوج جوان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و نیز با رعایت ملاحظات لازم به منظور حفظ جان كودك، وارد عمل شدند. 

سردار امیری مقدم عنوان کرد: آدم ربایان كه دریافته بودند پلیس در یك قدمی آنهاست از محل متواری شدند؛ کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه دختر بچه 5 ساله را نجات دادند. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در خاتمه گفت: "لحنا" 5 ساله سالم و صحیح با اشك شوق و شادی به آغوش خانواده اش بازگشت و اقدامات گسترده اطلاعاتی برای ردزنی و دستگیری آدم ربایان و كشف علت و انگیزه آنها از این اقدام مجرمانه ادامه دارد. 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *