کیهان کلهر "پردگیان باغ سکوت" روی صحنه می برد

15:00 - 30 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۷۶۱۵
کیهان کلهر در جدیدترین سری فعالیت های خود، با کنسرت "پردگیان باغ سکوت" روی صحنه می رود.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، کیهان کلهر پس از اجرای موفقیت آمیزی که همراه با اردال ارزنجان در تالار وحدت داشت، در سری جدید برنامه های خود با کنسرت "پردگیان باغ سکوت" روی صحنه می رود.

این هنرمند پس از اجرای خود در شهر تهران، تور کنسرت های شهرستانش را برگزار کرد که با استقبال خوبی از سوی علاقمندان موسیقی ایرانی رو به رو شد به گونه ای که کنسرت رشت و تبریز این هنرمند، تمدید شد.

مجموعه کنسرت "پردگیان باغ سکوت" در روزهای 14 و 15 دی ماه در تالار وحدت برگزار می شود.
کیهان کلهر «پردگیان باغ سکوت» را در همراهی با نوید افقه (تنبک)، هادی آذرپیرا (تار)، و علی بهرامی فرد (سنتور) روی صحنه خواهد برد.

این هنرمند همچنین با هدف ترویج موسیقی سنتی و اصیل ایرانی و حمایت از علاقه‌مندان به موسیقی در مناطق محروم ایران، کیهان کلهر قصد دارد در این تور، کنسرت‌های رایگان در مناطق محروم کشور برگزار کند. به همین منظور، او بعد از برگزاری کنسرت در شهرهای بوشهر، شیراز، اهواز به مناطق محروم ایران سفر می‌کند.

اجراهای زنده کلهر در مناطق محرم در شهرهای تربت حیدریه و زاهدان برگزار خواهند شد که براساس اعلام این گزارش، موسیقیدان‌ها حاضر به برگزاری کنسرت در این نواحی نیستند، با وجود این‌که مردم این نواحی عشق و شعور بالایی نسبت به موسیقی ایرانی دارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *