عملیات روانی حامیان تروریستهای سوریه ناکام خواهد ماند/واکنش تهاجمی رژیم صهیونیستی علیه سوریه دور از ذهن نیست

8:55 - 28 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۸۲۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
کمال دهقانی فیروزآبادی گفت: واکنش های تهاجمی رژیم صهیونیستی علیه سوریه اتفاقی است که در پی آزادی حلب ظرف روزهای آینده دور از ذهن نیست.
عملیات روانی حامیان تروریستهای سوریه ناکام خواهد ماند/واکنش تهاجمی رژیم صهیونیستی علیه سوریه دور از ذهن نیستکمال دهقانی فیروزآبادی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، پیرامون آزادسازی حلب توسط جبهه مقاومت و واکنش استکبار جهانی نسبت به آن اظهار کرد:  واکنش های تهاجمی رژیم صهیونیستی علیه سوریه اتفاقی است که در پی آزادی حلب ظرف روزهای آینده دور از ذهن نیست چرا که حامیان تروریست ها تلاش می کنند از طریق سازمان ملل متحد و ایجاد فضای روانی منفی، ادعاهای ساختگی را مطرح کنند تا بتوانند مجوز مداخله در سوریه را کسب کنند.

وی افزود: در سال های اخیر کشورهای غربی و حامیان تروریست های تکفیری با تمام قدرت از ده ها گروه تروریستی حمایت کردند تا آزادی حلب محقق نشود اما دیدیم که در نهایت با دلاوری و برنامه ریزی آگاهانه ای که صورت گرفت، نیروهای مقاومت به پیروزی بزرگی دست یافتند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که آزادی همزمان حلب و موصل اتفاقی است که تروریست های تکفیری را در عراق و سوریه به شدت تضعیف می کند خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در کنار اعراب مرتجع منطقه، یقینا از این وضعیت خشمگین هستند.

دهقانی فیروزآبادی تصریح کرد: امروز شاهدیم که همه تلاش های کشورهای غربی بر علیه جبهه مقاومت شکست خورده است و آنها با سوءاستفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، به دنبال تحت الشعاع قرار دادن پیروزی ارتش سوریه هستند.

وی در پایان با بیان اینکه آزادسازی حلب مقدمه پیروزی های بزرگ ارتش سوریه در آزادی کامل خاک این کشور از وجود تروریست های تکفیری است یادآور شد: حامیان تروریست های تکفیری تلاش می کنند با آغاز عملیات روانی، آزادی حلب را تحت الشعاع قرار دهند اما در این راه ناکام خواهند ماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *