انگلیس فاسدترین کشور جهان است

16:25 - 21 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۴۶۲۶
یک روزنامه‌نگار ایتالیایی در گزارشی از انگلیس به عنوان فاسدترین کشور جهان یاد کرد.
انگلیس فاسدترین کشور جهان استبه گزارش گروه بین‌الملل ، وب‌سایت انگلیسی «ایندیپندننت» به نقل از «روبرتو ساویانو» روزنامه‌نگار ایتالیایی گزارش داد که کشور انگلیس فاسدترین کشور جهان است.

«ساویانو» دراین باره می‌گوید: اگر از شما پرسیده شود که فاسدترین کشور جهان چه کشوری است ، ممکن است که پاسخ شما افغانستان، یونان، نیجریه یا ایتالیا باشد اما من به شما می‌گویم که فاسدترین کشور جهان کشور انگلیس است.

این روزنامه‌انگار شهیر ایتالیایی که بیش از یک دهه وقت خود را صرف پژوهش درباره معاملات جنایی در حلقه‌های مافیایی گذرانده تصریح کرد: فساد کشور انگلیس ربطی به بروکراسی یا سازمان پلیس آن ندارد بلکه فساد این کشور مربوط به سرمایه مالی است.

«ساویانو» همچنین افزود: ایالت «نیوجرسی» و جزایر «کیمن» دروازه‌های دسترسی به سرمایه‌های جنایی در اروپا هستند و انگلیس تنها کشوری است که اجازه ورود سرمایه‌های جنایی به اروپا را می ‌دهد.

وی خطاب به مردم انگلیس ادامه می دهد: آگاهی از همین موضوع است که اکنون من درانگلیس هستم و هم اکنون شما را خطاب قرار می دهم چرا که می‌خواهم شما را از وضعیت کشورتان آگاه کنم، چرا که این امر به زندگی همه شما و بالطبع دولت کشورتان مربوط می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *