جنس صدا اصلی‌ترین ویژگی یک خواننده است/ قطعه جدید "سینا شعبانخانی" به زودی منتشر می‌شود

15:00 - 20 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۳۱۳۵
ترابی با اشاره به اینکه قطعه جدید سینا شعبانخانی به زودی منتشر می شود، گفت: جنس صدا و استعداد ذاتی اصلی ترین ویژگی های یک خواننده است.
میلاد ترابی آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: به طور جدی تصمیمی برای وارد شدن به عرصه خوانندگی نداشته ام.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بسیاری از آهنگسازها وارد عرصه خوانندگی می شوند اما واقعا خوانندگی پروسه سختی دارد و اینگونه نیست که چون یک فرد آهنگسازی انجام می دهد و یا در زمینه تنظیم قطعه ها فعالیت می کند، بتواند خودش هم به راحتی بخواند.

ترابی تصریح کرد: معتقدم خوانندگی نیاز به یک پشتوانه 15 تا 20 ساله و همچنین تجربه های فراوان دارد و یکی از پارامترهای اصلی آن ، ذاتی بودن صدا است.

جنس صدا اصلی ترین ویژگی یک خواننده است/ قطعه جدید سینا شعبانخانی به زودی منتشر می شود//////////////شنبه/////////ارسال نشود

این آهنگساز موسیقی پاپ در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: تصور می کنم من برای خواندن خلق نشده ام و هنگامی که فردی علاقه ای به این حوزه ندارد، لازم نیست وارد این عرصه شود.

وی همچنین توضیح داد: فکر می کنم خواننده شدن به جنس صدا و استعداد ذاتی فرد مربوط می شود چون حنجره باید برای خواندن تربیت شده باشد و لزوماَ فردی که در عرصه موسیقی فعالیت می کند، نمی تواند در عرصه خوانندگی هم موفق باشد.

مدیر تولید آلبوم جدید محمد علیزاده یادآور شد: خواندن یک ارتباط مستقیم و انتقال احساس به مخاطب محسوب می شود و خواننده باید این ویژگی را در درون خود داشته باشد همانطور که مشاهده کرده ایم بسیاری از خواننده های کشورمان که این خصوصیت را داشته اند، اتفاق های خوبی را برای خود رقم زده اند.

ترابی با اشاره به فعالیت جدید خود به غیر از آلبوم محمد علیزاده که مراحل تولید آن به تازگی به پایان رسیده، گفت: هم اکنون همکاری با سینا شعبانخانی را شروع کرده ام و تصور می کنم قطعه جدید او در هفته جاری منتشر شود.

جنس صدا اصلی ترین ویژگی یک خواننده است/ قطعه جدید سینا شعبانخانی به زودی منتشر می شود//////////////شنبه/////////ارسال نشود

وی ادامه داد: قطعه جدید شعبانخانی اثری متفاوت است که فکر می کنم با توجه به بار احساسی زیادی که در درون خود جای داده، مردم آن را دوست داشته باشند اما به طور کلی صبر می کنم تا آثاری که در آن ها فعالیت داشته ام ، منتشر شود و سپس بازخوردهای مخاطبان را دریافت کنم.

این تنظیم کننده موسیقی پاپ خاطرنشان کرد: به طور کلی و با توجه به ویژگی هایی که در اثر جدید سینا شعبانخانی وجود دارد، فکر می کنم در نهایت قطعه خوبی تولید شده باشد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *