حماسه 9 دی فرصت مناسب تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است

11:59 - 17 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۲۹۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
یدالله موحد گفت: حماسه 9 دی علاوه بر تجدید بیعت با مقام معظم رهبری اعلام برائت از هر گونه فساد و مقابله با استکبار جهانی نیز است.
حماسه 9 دی فرصت مناسب تجدید بیعت با مقام معظم رهبری استبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری استان کرمان در گردهمایی حقوقدانان بسیجی استان گفت: حماسه 9 دی علاوه بر تجدید بیعت با مقام معظم رهبری اعلام برائت از هر گونه فساد و مقابله با استکبار جهانی نیز است.

وی افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با توجه به محتوا و جوهره ی اسلامی آن در جهان بی نظیر و ممتاز است.

موحد بیان کرد: اگر اصل 56 و 2 قانونی اساسی را بشناسیم می توانیم ماهیت نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران را درک کنیم.

رئیس شورای عالی قشر بسیج حقوقدانان استان کرمان با تاکید بر این مهم که نفی سلطه پذیری و سلطه گری ویژگی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: با درک دو اصل  مذکور در خواهیم یافت مردم سالاری دینی اساس نظام جمهوری اسلامی ایران است. 

وی ضمن اشاره به حوادث 16آذر سال1332و سفر نیکسون به ایران گفت:جامعه علمی کشور همیشه روحیه استکبارستیزی و مقاومت خود را حفظ و هزینه سنگینی در این راه داده است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان گفت: استکبار رشد علمی و مقاومت نخبگان جمهوری اسلامی را بر نمی تابند و ترور دانشمندان هسته‌ای گواه این مدعا است .

موحد بیان کرد:  امروز دیگر فقط دانشگاه تهران، شانزده آذر و سیزده آبان ماه روز استکبار ستیزی نیست بلکه آمریکا به تعبیر حضرت امام رضوان ا.. علیه شیطان بزرگ طی عمر ننگین خودش در طول این دو قرن در همه ایام سال و در جای جای این کره خاکی انقدر جنایت کرده و چندین برابر جمعیت این کشور مردم جهان را به خاک و خون کشیده است.

وی تاکید کرد: بسیج امروز به عنوان یک تجربه موفق و کارامد در جهان اسلام  به عنوان الگویی موفق مطرح است که می تواند نظام استکباری را به زانو در بیاورد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: آن روزی که امام راحل بسیج را شجره طیبه و درخت تنومد و پر ثمری نامید شاید کمتر کسی تصورش این بود که امام فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد چه آینده پر برکتی را برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی  بلکه برای جهان اسلام رقم زده است.

یدا.. موحد اضافه کرد: باید بسیجیان در فکر ایجاد حکومت بزرگ اسلامی باشند و این شدنی است زیرا بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست و باید هسته های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد.

وی با بیان اینکه تک تک ایام سال روز استکبار ستیزی است ،ابراز کرد: تنها نسخه ای که در جهان  توانسته استکبار را به زانو در بیاورد تفکر و الگوی بسیجی است،تفکر بسیجی در همه عرصه ها اثر گذار است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: سر انگشت استکبار جهانی در همه عرصه ها از نهاد خانواده گرفته تا مسائل کلان کشوری قابل مشاهده است.

یدالله موحد  تاکید کرد: آمریکا و عیادی آن تلاش می کنند پیام، پیام آوران الهی را در همه عرصه ها محو و خوی استکباری خود را بر بشریت تحمیل کنند.

وی با اشاره به سخنان امام(ره)نسبت به رسالت و جایگاه بسیج و بسیجی گفت: تفکر بسیج محدود به ایران نیست بلکه متعلق به سراسر جهان اسلام است.

رئیس شورای بسیج حقوقدانان استان کرمان تصریح کرد:جهان اسلام مبتلا به جنایات استکبار جهانی شده است و تنها راه درمان آن تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به رسالت جهانی بسیج، اظهارکرد: ما باید فرمایشات حضرت امام خمینی و  مقام معظم رهبری  را در ترویج فرهنگ بسیجی در همه سطوح سر لوحه خود قرار دهیم.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *