کارلوس: امسال مهمترین جام برای رئال‌مادرید لالیگاست/ ال‌کلاسیکو سرنوشت لیگ را مشخص نمی‌کند

0:03 - 13 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۱۰۱۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع پیشین کهکشانی‌ها معتقد است رئال این فصل فرصت خوبی برای پایان دادن به سلطه آبی‌واناری‌ها بر فوتبال اسپانیا دارد.
ال‌کلاسیکو سرنوشت لیگ را مشخص نمی‌کند/ کارلوس: امسال مهمترین جام برای رئال‌مادرید لالیگاستبه گزارش گروه ورزشی T روبرتو کارلوس که خود بارها با پیراهن رئال‌مادرید برابر بارسلونا بازی کرده، در آستانه اولین ال‌کلاسیکوی فصل اظهارداشت: اگر رئال‌مادرید موفق شود همانند لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا فاتح لالیگا شود، به نظرم می‌توانیم به فکر کسب سه‌گانه قهرمانی باشیم. البته به نظرم امسال مهمترین جام برای رئال‌مادرید، لالیگاست چون از آخرین قهرمانی رئال در لالیگا خیلی وقت است که می‌گذرد. تا کنون همه بازیکنان خوب بازی کرده‌اند. 6 امتیاز برتری کمی به رئال در صدر جدول حاشیه امنیت داده، اما خیلی فاصله مطمئنی نیست. فصل طولانی و دشواری در پیش است. با این حال فاصله در صدر جدول هم تیم را به سوی قهرمانی سوق می‌دهد.

وی افزود: رئال این فصل هم زیرنظر زیدان عملکرد خوبی داشته به طوری که با 36 گل زده تا به اینجا بهترین خط حمله را در اختیار دارد و با 11 گل خورده، دومین خط دفاعی برتر لالیگا را به خود اختصاص داده است.

مدافع پیشین رئالی‌ها در ادامه عنوان کرد: البته که زیدان در موفقیت‌های اخیر رئال‌مادرید نقش بسزایی داشته، اما کلیه اعضای کادر فنی وی هم در این موفقیت دخیل بوده‌اند. رئال‌مادرید حالا تیم سازمان یافته خوبی در خط دفاعی و خط حمله است و به همین خاطر است که خیلی وقت می‌شود طعم شکست را نچشیده است. حتی با وجود اینکه جو تیم در زمان رافائل بنیتس خوب بود، اما تیم نتیجه نمی‌گرفت. با آمدن زیدان تیم حسابی احیا شد و از همین مزیت خیلی زود برای پیشی گرفتن از رقبا استفاده کرد. این فصل هم تیم از همان ابتدا نشان داده که رشد مثبتی داشته است.

کارلوس در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: بازی در نیوکمپ همیشه خیلی دشوار است. اگر بتوانیم پیروزی همانند برد سال قبل در نیوکمپ کسب کنیم، اعتماد به نفس تیم را بالاتر خواهد برد و به رئال کمک می‌کند تا فاصله‌اش را با رقبایش در صدر جدول افزایش دهد. برای قهرمانی در لالیگا هم باید در بازی‌های خارج از خانه و در سخت‌ترین ورزشگاه‌ها به پیروزی رسید که یکی از آنها نیوکمپ است.

وی در مورد نتیجه نگرفتن بارسلونا در چند هفته اخیر هم تأکید کرد: درست نیست که بگوییم بارسلونا بد بازی می‌کند، بلکه این رقبای آنها هستند که عالی بازی می‌کنند. در هر صورت اگر موفق به شکست بارسلونا در نیوکمپ بشویم، فاصله‌مان با آنها را به 9 امتیاز افزایش خواهیم داد.

کارلوس در پایان خاطرنشان کرد: این تک بازی سرنوشت لیگ را مشخص نمی‌کند، اما پیروزی در آن بیانیه‌ای عظیم صادر می‌کند و روحیه تیم را بالا می‌برد. من خودم در ال‌کلاسیکوهای زیادی بازی کرده‌ام و باید بگویم که شکست در این بازی حس باخت در فینال جام جهانی را می‌دهد. کسی دوست ندارد در بازی‌هایی به این بزرگی شکست بخورد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *