برگزاری همایش مبازره با فساد و اشرافیگری یکی از مصادیق جهاد اکبر است

11:12 - 08 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۶۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
لکزایی گفت: برگزاری همایش مبازره با فساد و اشرافیگری یکی از مصادیق جهاد اکبر است و باید به بحث مبارزه با فساد و اشرافی‌گری در کشور توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، رضا لکزایی  در همایش مبارزه با فساد و اشرافی‌گری اظهار کرد: این همایش با هدف رصد حقوقی، آگاه‌سازی، مطالعه و رفع فساد در منطقه همزمان با سراسر کشور در زاهدان برگزار می‌شود.
 
مسئول بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: عنوان این همایش مطالبه‌ای جدی است که بسیجیان از مسئولان نظام دارند. برگزاری این همایش یکی از مصادیق جهاد اکبر است و باید به بحث مبارزه با فساد و اشرافی‌گری در کشور توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
 
لکزایی با بیان اینکه سازمان بسیج حقوقدانان از اقشار تخصصی بسیج است، گفت: این سازمان در سال ‌89 در استان سیستان و بلوچستان راه‌اندازی شده است.
 
مسئول بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: جامعه حقوقی از اضلاع مختلفی تشکیل شده که قضات و دانشجویان حقوق و فقه را در برمی‌گیرد.
 
وی با تشریح عملکرد بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: برگزاری شوراهای عالی سازمان بسیج، شوراهای اندیشه و همفکری در کانون‌های بسیج، اجلاس سالانه بسیج، برگزاری حلقه اساتید فرهیخته و حلقه دبیران و انجمن‌های علمی از جمله فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان در سطح استان است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *