گزارش پرونده خودکشی دانشجوی دانشگاه کاشان نهایی شده است/آمار خودکشی دانشجویان ما اصلا قابل طرح نیست

12:33 - 07 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۳۶۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
میرحمایت میرزاده با اشاره به بررسی وضعیت پرونده خودکشی دانشجوی دانشگاه کاشان در جلسه اخیر این کمیسیون اظهار کرد: این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بررسی قرار گرفت و در جریان آن فرد خاصی به روند بررسی پرونده معترض نشد و نکته خاصی را مطرح نکرد.
گزارش پرونده خودکشی دانشجوی دانشگاه کاشان نهایی شده/آمار خودکشی دانشجویان ما اصلا قابل طرح نیست
میرحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به بررسی وضعیت پرونده خودکشی دانشجوی دانشگاه کاشان در جلسه اخیر این کمیسیون اظهار کرد: این موضوع در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مورد بررسی قرار گرفت و در جریان آن فرد خاصی به روند بررسی پرونده معترض نشد و نکته خاصی را مطرح نکرد.

وی با بیان اینکه گزارش مربوط به این پرونده اکنون نهایی شده است عنوان کرد: ما بخشی از علت خودکشی را در مشکلات روحی روانی و همچنین مالی دانشجو و بخش دیگر دلایل را به مشکلات دانشجو در رابطه با بورسیه شدن یا نشدنش و کم لطفی هایی که در این مسیر به وی شد می دانیم.

میرزاده با بیان اینکه دلجویی از خانواده دانشجو و همچنین تقویت مرکز مشاوره دانشگاه، پیشنهادات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در این پرونده بود که به وزارت علوم هم فرستاده شد، خاطرنشان کرد: آمار و شمول خودکشی در میان دانشجویان ما نسبت به سایر کشورهای جهان آنقدر پایین است که اصلا عدد آن قابل طرح نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *