بازدید دادستان نظامی جدید آذربایجان غربی از اندرزگاه نظامیان ارومیه

18:03 - 01 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۷۰۹۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان نظامی جدید استان آذربایجان غربی، در اولین اقدام پس از انتصابش به منظور رسیدگی به مشکلات مددجویان از اندرزگاه نظامیان ارومیه بازدید کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ؛ به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، دادستان نظامی جدید استان آذربایجان غربی، در اولین اقدام پس از انتصابش به منظور رسیدگی به مشکلات مددجویان از اندرزگاه نظامیان ارومیه بازدید کرد.

 این بازدید، ابتدا مدیر زندان مرکزی ارومیه، انتصاب صبحدل را به سمت دادستان نظامی استان تبریک گفت و از خدمات چندین ساله نوروزی دادستان سابق تقدیر وتشکر کرد.

علیرضا صفری اظهار امیدواری کرد که با انتصاب دادستان نظامی جدید، جمعیت کیفری در اندرزگاه نظامیان بیش از پیش کاهش یابد و رسیدگی به مشکلات مددجویان بیشتر مد نظر مسئولین قرار گیرد.

دادستان نظامی جدید استان نیز  زندان را فرصتی مناسب جهت تغییر رفتار در روحیه مددجویان نظامی دانست.

رسول صبحدل خطاب به مددجویان اظهار کرد: از نظر سازمان قضایی مجرمانی که ناخواسنه مرتکب جرم شده اند، بزهکار واقعی نیستند چون بعداز مدتی با تغییر رفتاری که در خود ایجاد خواهند کرد دوباره به کانون گرم خانواده وشغل خود بازخواهند گشت.

مددجویان در پایان، مشکلات خودرا به صورت چهره به چهره با دادستان، مدیر زندان و اسدزاده قاضی ناظر زندان دادسرای نظامی استان مطرح کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *