راه اندازی 10 ايستگاه موقت پليس در مهران/ خودروهای رها شده به پارکينگ ها منتقل شدند

10:01 - 30 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۶۶۳۸
جانشین رئیس پلیس ایلام تمهیدات لازم برای بازگشت زائران اربعین را اعلام کرد.
راه اندازی 10 ايستگاه موقت پليس در مهران/ خودروهای رها شده به پارکينگ ها منتقل شدندبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ حسن کاظمی با بیان اینکه پلیس آمادگی لازم برای برگشت زائران در حوزه های ترافیکی،انتظامی و امنیتی را دارد، گفت: با شروع موج سفرهای برگشت زائران، روز گذشته تعداد 10 ایستگاه موقت پلیس در شهر مهران راه اندازی شد.  
 
جانشین انتظامی استان ایلام گفت: همزمان با راه اندازی این ایستگاه ها و به منظور پیشگیری از وقوع سرقت، گشت های مختلف خودرویی،موتوری و پیاده به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهر مهران سازماندهی شده اند.
 
وی با اشاره به اینکه پارک تعداد زیادی خودرو در سطح معابر شهر مهران باعث بروز مشکلاتی شده است،گفت: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت لوازم داخل خودرو ها که در نقاط پرت رها شده اند طرح انتقال و جابجایی اینگونه وسایل نقلیه به پارکینگ ها پیش بینی شده و با همکاری شهرداری اجرایی می شود.
 
سرهنگ کاظمی خاطرنشان کرد: در پی اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و استفاده از تجهیزات فنی پلیس آگاهی تعداد پنج دستگاه خودرو مسروقه در سطح شهر مهران کشف شده است.
 
وی با اشاره به توقیف 25 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در شهر مهران طی 24 ساعت گذشته، گفت: به منظور کنترل اوضاع ترافیکی روزانه ،شهر مهران از طریق مرکز پایش تصویری رصد می شود.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به ساماندهی پارکینگ های شهر مهران برای اربعین امسال گفت: تمامی پارکینگ داران ملزم به جبران خسارت به صاحبان خودروها در صورت سرقت لوازم داخل خودرو زائران هستند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *