تحول رو به تعالی جامعه نیازمند حرکت جهاد گونه است

20:30 - 26 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۶۱۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت : برای تقویت خوبی ها و رفع همه معضلات و آسیب ها در کشور و ایجاد تحول روبه تعالی جامعه ، باید حرکت و تلاش جهاد گونه نخبگان فرهنگی را رقم زد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، محمدرضا عرشیان در آیین راه اندازی هسته های جهادی  فرهنگی دادگستری استان یزد افزود : هسته های جهادی فرهنگی به جهت انسجام بخشیدن به فعالیت های فرهنگی و مذهبی در محل کار و محل زندگی است که با هدف نهادینه کردن فرهنگ مشارکت عمومی جهت فعالیت های فرهنگی در میان کارکنان ، تقویت راه اندازی هیئت های مذهبی کارکنان و خانواده های آنان و ساماندهی نیرو های متدین تحول گرا به منظور ایجاد تحول فرهنگی در قوه قضاییه ایجاد و تشکیل می شود.

وی تصریح کرد : جامعه جهادگر یک جامعه زنده ، شاخص ، پویا ، غنی و اثر گذار است و ایران عزیر با تجربه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ثابت کرده است در جنگ سخت ، یک جامعه جهاد گر بی بدیل است و امروز باید این رسالت در عرصه جنگ نرم و حرکت های فرهنگی بار دیگر تبلور یابد.

این مقام قضایی با ذکر حدیث  «كلّكم راع و كلّكم مسؤول عن رعيّته » اظهار کرد: همه در هر پست و مقامی که هستند ، مسئولند و باید در این هجمه عظیم ضد فرهنگی که علیه کشور ماست ، حرکتی فعال و تلاشی جهاد گونه داشته باشند.

عرشیان ، فرصت خدمت را فرصتی زودگذر دانست و بیان کرد: فرصت خدمت به مردم در جامعه اسلامی فرصتی گرانقدر است که باید برای لحظه لحظه آن برنامه داشت و از آن استفاده کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *