اختصاص شرایط ویژه برای زندانیان مانوس به قرآن/ بهره برداری از زندان جدید شهرستان کهنوج

2:30 - 23 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۸۶۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
موحد از اختصاص شرایط ویژه برای زندانیان مانوس به قرآن خبر داد و گفت: ضرورت دارد فعالیت های دینی و قرآنی در زندان‌های کرمان گسترش یابد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، رئیس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از زندان این شهرستان از اختصاص شرایط ویژه برای زندانیان مانوس به قرآن خبر داد و گفت: ضرورت دارد فعالیت های دینی و قرآنی در زندان‌های کرمان گسترش یابد.

وی افزود: زندان شهرستان کهنوج با مشکل جمعیت کیفری مواجه است و با توجه به پیشرفت فیزیکی زندان جدید این شهرستان ضرورت دارد نسبت به تکمیل و بهره برداری آن اقدامات لازم صورت پذیرد تا مشکلات موجود برطرف شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان در جمع مددجویان از اختصاص شرایط ویژه برای زندانیان مانوس به قرآن خبر داد وافزود:ضرورت دارد فعالیت های دینی و قرآنی در زندان ها گسترش یابد.

رئیس شورای قضائی استان تاکید کرد: آشنا کردن زندانیان با معارف عالیه دین یکی از موضوعاتی است که در زندان ها اهمیت دارد.

این مقام قضائی در پایان این  بازدید وضعیت زندان شهرستان کهنوج را مطلوب ارزیابی کرد وافزود: امیدواریم در آینده نزدیک مجموعه جدید زندان این شهرستان به بهره برداری رسد تا مشکلات موجود فضای فیزیکی مرتفع شود.

شایان ذکر است رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه رئیس حفاظت اطلاعات،معاون منابع انسانی و مالی وپشتیبانی دادگستری کرمان وجمعی از مسئولان این شهرستان از زندان  کهنوج بازدید کرد و از نزدیک به مشکلات  قضائی مددجویان رسیدگی ودستورات قضائی لازم را صادر نمود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *