رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتقاد محمدباقر قالیباف از دولت؛ مصلی محل برگزاری نمایشگاه و فعالیت اقتصادی نیست

14:06 - 22 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۸۰۷
شهردار تهران در اینستاگرام خود از برگزار شدن نمایشگاه مطبوعات در شهر تهران انتقاد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران در اینستاگرام خود با انتشار عکسی از نمایشگاه مطبوعات از برگزار شدن آن در شهر انتقاد کرد و نوشت:

نقش رسانه‌ها در آگاهي بخشي و پيشرفت جامعه انكار ناپذيره. خيلي علاقه داشتم كه بين اهالي رسانه و در جشن سالانه‌شون در نمايشگاه مطبوعات و رسانه‌ها شركت مي‌كردم اما به رغم ميل باطني بدليل پايبندي به قواعد و مقررات شهر كه ضامن سلامت، پاكيزگي و آرامشه، از حضور در جمع اين عزيزان محروم شدم.

با احداث مجموعه شهر آفتاب و مصوبه شوراي اسلامي شهر تهران مقرر شد همۀ نمايشگاه‌هاي پربازديد در اين مكان برگزار بشه. رعايت اين مصوبه و مقررات مشابه اونه كه در كاهش ترافيك و آلودگي شهرمون مؤثره. اي كاش دولت محترم هم به قانون احترام مي‌گذاشت و اين نمايشگاه‌ و نمايشگاه هاي مشابه، كه پربازديد هستند را در شهر برگزار نمي كرد.

علاوه بر این مصلي كار ويژه خودش رو داره و جاي برگزاري نمايشگاه‌ها و فعاليت‌هاي اقتصادي نيست. وقتي ما متوليان امر و مسؤولان به قانون و حقوق مردم احترام نگذاريم چه توقعي از شهروندان مي‌توانيم داشته باشيم؟

ديروز اختتاميه نمايشگاه مطبوعات بود. ضمن تشكر و قدرداني از زحمات تلاشگران عرصه رسانه آرزو مي‌كنم كه در زمينۀ رسالت شون براي آگاهي بخشي و حل معضلات فراگير آحاد مردم از طريق پيگيري موضوعات از متوليان امر براي اجراي دقيق تكاليف و رعايت قانون موفق باشن.
به اميد پيشرفت و سربلندي ايران اسلامي.

۹۵/۸/۲۱

انتقاد محمدباقر قایباف از دولت؛ مصلی محل برگزاری نمایشگاه و فعالیت اقتصادی نیست



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *