لزوم مرور وصیتنامه امام راحل و رهنمودهای رهبری برای مقابله با دشمنان نظام و انقلاب

3:50 - 22 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۳۲۹۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، مرور وصیتنامه امام راحل و رهنمودهای رهبری را نقشه راه در مقابله با دشمنان نظام و انقلاب خواند و گفت: باید زیر چتر ولایت با روحیه دین‌داری و فرهنگ برای تداوم انقلاب حرکت می‌کنیم.
لزوم مرور وصیتنامه امام راحل و رهنمودهای رهبری برای مقابله با دشمنان نظام و انقلاب
به گزارش گروه سیاسی ، عدل هاشمی‌پور در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انتخاب ترامپ اظهار داشت: دشمنی آمریکا برای ملت ایران شفاف بوده و هست، نقشه راه در ارتباط با آمریکا و دشمنان انقلاب را امام راحل و رهبری فرزانه ترسیم کرده و به ما داده‌اند.

رئیس کمیسیون انرژی و گاز مجلس دهم افزود: با این وجود اما متأسفانه عده‌ای گوششان بدهکار نیست و حرف خودشان را می‌زنند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه با بصیرت‌افزایی به مسایل داخلی کشور خود بپردازیم، تأکید کرد: امروز مسایل فرهنگی بیش از هر زمان دیگری باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر خلاف بخش‌هایی که مدیر، متولی، مجری و بودجه دارند و نیز مباحث غیر اساسی، حوزه فرهنگ آنطور که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

وی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر دو مقوله فرهنگ و اقتصاد در مجلس بیان کرد: همه نخبه‌های فرهنگی، ائمه جمعه، حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش باید به ارتقای فرهنگ کمک کنند.

هاشمی‌پور پرداختن به مباحث حاشیه‌ای و غیر ضروری را اتلاف وقت و سرمایه دانست و گفت: اگر می‌بینید در کشور کسانی زیر سؤال می‌روند بدانید برای جیب شخصی‌شان گرفتار شدند.

وی مرور وصیتنامه امام راحل و رهنمودهای رهبری را نقشه راه در مقابله با دشمنان نظام و انقلاب خواند و افزود: باید زیر چتر ولایت با روحیه دین‌داری و فرهنگ برای تداوم انقلاب حرکت می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *