سلطانی‌فر به رشته‌های ورزشی در حال رشد اهمیت بیشتری بدهد/ ملی‌پوش شدن لطف‌الله‌نسبی به واسطه سرمربیگری عمویش در تیم ملی نیست!

8:22 - 17 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۱۶۱۹
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: لطف‌الله نسبی جزو 4 بازیکن تنیس روی میز ایران بود و بر همین اساس حضورش در تیم ملی ربطی به سرمربیگری عموی او در تیم ملی ندارد.
مهرداد علی قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به این که سلطانی‌فر می‌تواند برای ورزش کشور مفید باشد اظهار داشت: سلطانی‌فر فردی باتجربه در است که سابقه مدیریت در ورزش را هم دارد. ضمن این که رزومه خوبی هم دارد و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی افزود: توقع ما از سلطانی‌فر این است که به رشته‌های ورزشی در حال رشد که امکان مدال‌آوری کمی دارند اهمیت بدهد و شرایطی فراهم کند تا برای ورزش بودجه خوبی در نظر گرفته شود.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در پاسخ به این سوال که آیا حضور میدیا لطف‌الله‌نسبی به واسط سرمربیگری عمویش در تیم ملی است تصریح کرد: ما اسامی بازیکنان را پیش از مسابقات انتخابی برای حضور در  تور جهانی ارسال کرده بودیم. ضمن این که در دوره‌های قبل، لطف‌الله نسبی جزو 4 بازیکن تنیس روی میز ایران بود و بر همین اساس حضورش در تیم ملی ربطی به سرمربیگری عموی او در تیم ملی ندارد.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما از عملکرد لطف‌الله‌نسبی به عنوان سرمربی تیم ملی راضی هستیم ضمن این که او تنها 9 ماه است که سرمربی تیم ملی شده و برای ارزیابی دقیق عملکرد وی نیاز به زمان بیشتری است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *